2019. augusztus 06. | 17:22

A Bugattinál már régóta halogatják a luxustank megvalósulásának ötletét, de valahogyan újra és újra terítékre kerül.

Egy, a napokban közzétett bejelentés szerint a francia gyökerekkel rendelkező vállalat

annak ellenére, hogy nem áll csődközelben,
belevághat a hobbiterepjáró termelésbe a jövőben.

És mivel mással kínálná ezen járműveit a Bugatti, ha nem elektromos meghajtással?!

Az autóról képeket ide kattintva találsz.

A gyártó jelenlegi felhozatalában nehezen tudnék elképzelni egy ilyesfajta, vagy ehhez hasonló crossovert, ám ugyanez volt a helyzet nem olyan régen a Lamborghinivel, a Ferrarival, vagy éppen a Bentley-vel, amikor napvilágot látott az SUV-elképzelés. Mivel a felsorolt autómárkák gondolatukból mind valóságot csináltak, a Bugatti miért ne tehetné meg szintén?

Ha már szó esett a Lamborghiniről, megemlítendő, hogy a Bugatti nagyon is hasonló módon képzeli el terepjáróját, mint amilyen az Urus. Ugyan a döntés még a levegőben lóg, elképzelhető, hogy a crossover erőforrásként a dühöngő bika 4,0 literes, duplaturbós V8-asát fogja megkapni. 

Mások ezzel szemben azt feltételezik, hogy a jármű alá elektromos meghajtást illeszthet a gyártó, amit esetlegesen közösen fejleszthetnek az Edag autóipari mérnöki irodával. A termék előállításának kapcsán felmerült a Magna Steyr neve, hiszen a vállalat szívesen támogatná a projektet azzal, hogy felajánlja Graz székhelyű üzemét Ausztriában.

A Bugatti a Volkswagen konszern egy másik tagjával, a Porschéval, valamint a horvát hipervillanyautókat gyártó Rimac-kal is folytatott megbeszéléseket annak kapcsán, hogy a méretes crossover magáénak tudhatja-e a későbbiekben az 1 850 lóerős rendszert, amit a Rimac C Two és a Pininfarina Battista is használ.

Én mindenesetre elöljáróban nem győződnék meg arról, hogy a Bugatti megépítene egy közel 2 000 lóerős SUV-t úgy, hogy mindeközben a nálánál gyengébb, 1 500 pacival bíró Chiron még gyártásban van.