Az Alapjárat az ország legfiatalabb és legdinamikusabban fejlődő online autós magazinja, mely 2016 októberében alakult.
Magyarország és a nagyvilág autóipari hírei mellett saját autós teszteket publikálunk szöveges és videós formában. Felkutatjuk a legérdekesebb autós eseményeket, riportokat készítünk benzinvérű autótulajdonosokkal.
Tartalmainkat optimalizáljuk a közösségimédia-felületekre (Facebook, YouTube, Instagram, TikTok) és weboldalunkra egyaránt.
A jövőben úgy látjuk magunkat, mint az ország vezető online autós magazinja, akik mindig keresik az új lehetőségeket és élnek is vele.
Olyan járműveket kutatunk fel az ország teljes területén, amelyek egyedülállóak, és tulajdonosaik nélkül többnyire már a süllyesztőben lennének. Szerintünk egy igazán stílusos és különleges autó a gazdájával együtt lesz teljes egész. Igyekszünk tehát a tulajokat megszólaltani, az ő történeteiket és tapasztalataikat bemutatni.
Közkedveltek toplistás videóink, rendre több tízezren tekintik meg őket és záporoznak alattuk a kommentek. Cégedről vagy szolgáltatásodról is szívesen készítünk ilyen kreatív tartalmat.
Heti 3 alkalommal készítünk 5-10 kérdésből álló kvízeket autós témában, amelyek a mérések alapján rendkívül sikeresek. Heti TOP10-es tartalmaink között állandó jelleggel szerepelnek a kvízek, az olvasói visszajelzések jellemzően pozitívak.
Célközönségünk elsősorban az a haladó szellemű, kiemelt anyagi körülmények között élő 30 – 49 év közötti férfi, aki főként mobilon keresztül tájékozódik a nagyvilág eseményeiről, illetve aktívan használja a közösségi médiát. Prémium célcsoport, akik a magas minőséget keresik mindenhol és azt meg is engedhetik maguknak.
Későbbi terveink okán igyekszünk fizetőképes réteget megcélozni, akik nem félnek az online térben való vásárlástól sem és minden személyes kiadás előtt a weben is tájékozódnak, valamint potenciális autóvásárlók.
Forrás: DKT – Gemius (15+ belföldi közönség, totalplatform) 2023/06
Sturcz Bertalan (25 éves) eleinte az írásban, később a videózásban lelte meg a saját útját. Szellemes stílusát némi komolysággal és felkészültségéből nyert nyers tudásával egyengeti, így az információ átadása mindig szórakoztatóvá válik. Rajong minden autóért, ami egy kicsit is érdekes, de szívesen felkarolja a számkivetetteket. A műsorvezetés mellett szervezi, rendezi és maga dolgozza fel videóinak egy részét, így szívesen nekiesik akár egy utazóvlognak vagy más őrült projektnek.
Müller Atti (40 éves) korábbi TV műsorai mellett (Falforgatók, X-Faktor, Havazin) zenészként és celebritásként egyaránt ismerős lehet, meg persze arról, hogy rengeteget tesz környezetünk megszépüléséért. Fát ültet, kutyát ment, szemetet szed és persze kocsit és műsort vezet. Energikus, bevállalós karakter, aki imádja az extrém élménysportokat és a motorozást.
Márk (30 éves) az Alapjárat szerkesztőségében a kezdetektől tevékenykedik, mostanra a teszt rovat vezetőjeként több 100 új és használt autó fordult meg a kezei között. A YouTube-csatornánkra szánt videós tesztekben, riportokban műsorvezetőként és gyártásvezetőként vállal szerepet, de részt vesz az utómunkálatokban is. A ’80-as, ’90-es évekből származó autók szerelmese, jelenleg egy veterán Lada restaurálásán dolgozik.
Érdeklődési kör: youngtimerek, veteránok, autóépítés, ökölvívás
Kozma Ádám (33 éves) rajongva követi az autóipar technikai fejlődését, íróként és a Youtube csatorna egyik műsorvezetőjeként 2019-ben csatlakozott az Alapjárathoz. A jogosítvány megszerzése óta saját, elsősorban öreg japán sportautóinak bütykölésében és vezetésében teljesedik ki, jelenleg egy hátsókerekes kombi Impreza WRX-szel és állandó utasával, Leia nevű kutyájával. Szorult helyzetekben nem fél bepiszkolni a kezét és megoldani a problémákat, nyitott minden őrültségre, tapasztalatait pedig szívesen megosztja másokkal.
Dani (41 éves) a közelmúltban csatlakozott az Alapjárat csapatához. Húsz éve foglalkozik újságírással, kíváncsi és kitartós típus, kérdéseket tesz fel nehezen elérhető cégeknek és hivataloknak, hogy mindenki megkapja a megfelelő válaszokat. Társfőszerkesztőként az újság szolgáltatói profilját erősíti, hiszen tíz éve foglalkozik fogyasztóvédelemmel és közlekedésbiztonsággal. Fontosnak tartja az olvasókkal való szorosabb kapcsolattartást, a tényeket és az alapos utánajárásra épülő cikkeket, videókat.
Érdeklődési kör: természetjárás, olvasás, motorozás, állatok, technológia, pszichológia, szociológia
Ha szeretnél velünk vagy nálunk megjelenni, annak többféle módja van. Szeretünk közösen gondolkodni, hogy a megszokottól valami eltérőt tudjunk kitalálni. Mégis vannak sztenderd esetek, amelyeket itt felsorolunk, hogy hogyan és miként történhet mindez.
Ha szeretnél oldalunkon banneres hirdetés keretében megjelenni, írj nekünk az info@alapjarat.hu címre.
Szolgáltatásod népszerűsítésére, márkád ismertségének növelésére vagy annak érdekében, hogy a keresőmotorok minél előkelőbb helyen rangsoroljanak, a tartalmi együttműködést ajánljuk. A weboldalunkon megjelent cikkek minden esetben először a címlapra kerülnek, majd később a megfelelő rovat alatt továbbra is elérhetők maradnak.
Az általad küldött cikket tesszük közzé weboldalunkon, ami jellemzően egy konkrét termék vagy szolgáltatás bemutatása a márkaismertség növelésének érdekében. Terjedelme 2200-2500 karakter szóközökkel együtt, továbbá 2 db kattintható link és 2-3 fotó elhelyezésére van lehetőség.
A cikket mi írjuk rólad, az alapján, amit te mondasz vagy gondolsz szolgáltatásodról. Terjedelme 2200-2500 karakter szóközökkel együtt, elhelyezünk benne maximum 2 db linket, ami az általad választott oldalra mutat, így segítve a márkaismertség növekedését.
Olvasói szempontból a leghitelesebb cikktípus. Előzetes egyeztetést követően olyan témáról készül a natív cikk, amely beleilleszthető az alapjarat.hu napi tartalmaiba, és jól kapcsolódik az általad megjeleníteni kívánt szolgáltatáshoz. Terjedelme általában 2700-3000 karakter szóközökkel együtt, amelyben 2 db kattintható link és 4-5 fotó elhelyezésére van lehetőség. A márkaismertség növelése mellett hatékonyan segíti az általad választott oldal forgalmának növekedését is.
Az elkövetkező években a tartalomfogyasztás egyértelműen a videós és hanganyagok felé fog eltolódni. Könnyebben, gyorsabban és más cselekedet végzése közben (utazás, aktív program) is lehet magunkhoz venni információt.
Ebben az esetben úgy jelensz meg videónkban, hogy termékedet vagy szolgáltatásodat a videó témájával kontextusba helyezve említünk meg téged vagy termékedet. Tehát mi mondjuk rólad, röviden, de akkor és úgy, hogy az odailljen. Mi megosztjuk Youtube-on, Facebookon és persze weblapon is, így kapsz egy PR cikket is!
Szolgáltatásod népszerűsítésére vagy ahhoz, hogy erősítsd pozíciódat a piacon remek lehetőség ha készítesz videós anyagot, ami egészében rólad szól. Mi adjuk a hozzáértő stábot és a műsorvezetőt, aki kérdez, és akinek Te vagy munkatársad mutathatod be munkásságotokat. Ezt később saját, marketinges célra is fel tudod használni, azaz a nyersanyagot is neked adjuk. Mindezzel együtt természetesen mi is megosztjuk és mi is kommunikálunk rólad.