MÉDIAAJÁNLAT 2022

Meggyőződésünk, hogy az autó több, mint kerekeken guruló használati tárgy.

Az autózás lehet életforma és szenvedély egyaránt, ami átitatja a mindennapi cselekedeteinket, döntéseinket!

Bemutatkozás

Az Alapjárat az ország legfiatalabb és legdinamikusabban fejlődő online autós magazinja 2016 októberében alakultunk mindössze 3 újságíróval. Mára csapatunk az ország egyik legnagyobb autós tartalomgyártója lett.

Magyarország és a nagyvilág autóipari hírei mellett saját autós teszteket publikálunk szöveges és videós formában. Felkutatjuk a legérdekesebb autós eseményeket, riportokat készítünk benzinvérű autótulajdonosokkal.

Tartalmainkat optimalizáljuk a közösségimédia-felületekre (Facebook, YouTube, Instagram, TikTok) és weboldalunkra egyaránt.

A jövőben úgy látjuk magunkat, mint az ország vezető online autós magazinja, akik mindig keresik az új lehetőségeket és élnek is vele.

Egyedi tartalomtípusaink

Célcsoport

Célközönségünk elsősorban az a haladó szellemű, 24-44 év közötti férfi, aki főként mobilon keresztül tájékozódik a nagyvilág eseményeiről. Napjában többször kap a készülékei után, és aktívan használja a social media adta személyes lehetőségeit.

Későbbi terveink okán igyekszünk fizetőképes réteget megcélozni, akik nem félnek az online térben való vásárlástól sem és minden személyes kiadás előtt a weben is tájékozódnak, valamint potenciális autóvásárlók.

22-55 év közötti Férfi

Nagyvárosi

Potenciális autóvásárló

Autóipar

Közlekedés

Átlagos keresetű

Az alapjarat.hu weboldala

Az e.gemius.com hivatalos mérési adatai szerint.

Férfiak és nők aránya

64%

36%

Férfiak és nők aránya

18%

Férfi

82%

Demográfia

18 - 24 év

10%

25 - 34 év

25%

35 - 44 év

21%

45 - 54 év

21%

55 - 64 év

12%

65+ év

11%

Eszköz szerinti megoszlás

Mobil

84%

Tablet

3%

Desktop

13%

Havi oldalmegtekintés

1 941 000

Havi egyedi látogató

510 000

Oldalon töltött idő

7:31

Visszafordulási arány

10,03%

Közösségi felületek

Követők száma

243 000 fő

29 000 fő

27 500 fő

2 000 fő

Átlagéletkor

28 év

33 év

31 év

-

Nemi megoszlás

74% férfi

94% férfi

85% férfi

-

Bejegyzések száma

1 200 / 3 hó

35 / 3 hó

75 / 3 hó

PIACVEZETŐ

Közösségi felületek

Követők száma

243 000 fő

Átlagéletkor

28 év

Nemi megoszlás

74% férfi

Bejegyzések száma

1 200 / 3 hó

Követők száma

29 000 fő

Átlagéletkor

33 év

Nemi megoszlás

94% férfi

Bejegyzések száma

35 / 3 hó

Követők száma

27 500 fő

Átlagéletkor

31 év

Nemi megoszlás

85% férfi

Bejegyzések száma

75 / 3 hó

Követők száma

2 000 fő

Átlagéletkor

-

Nemi megoszlás

-

Bejegyzések száma

75 / 3 hó

Arcok, akikre építhetsz

Sturcz Bertalan

___________________________

Sturcz Bertalan (25 éves) eleinte az írásban, később a videózásban lelte meg a saját útját. Szellemes stílusát némi komolysággal és felkészültségéből nyert nyers tudásával egyengeti, így az információ átadása mindig szórakoztatóvá válik. Rajong minden autóért, ami egy kicsit is érdekes, de szívesen felkarolja a számkivetetteket. A műsorvezetés mellett szervezi, rendezi és maga dolgozza fel videóinak egy részét, így szívesen nekiesik akár egy utazóvlognak vagy más őrült projektnek.

Müller Attila

A ZÖLD CELEB

Müller Atti (40 éves) korábbi TV műsorai mellett (Falforgatók, X-Faktor, Havazin) zenészként és celebritásként egyaránt ismerős lehet, meg persze arról, hogy rengeteget tesz környezetünk megszépüléséért. Fát ültet, kutyát ment, szemetet szed és persze kocsit és műsort vezet. Energikus, bevállalós karakter, aki imádja az extrém élménysportokat és a motorozást.

Erős Márk

A HIDEG PROFI

Márk (30 éves) az Alapjárat szerkesztőségében a kezdetektől tevékenykedik, mostanra a teszt rovat vezetőjeként több 100 új és használt autó fordult meg a kezei között. A YouTube-csatornánkra szánt videós tesztekben, riportokban műsorvezetőként és gyártásvezetőként vállal szerepet, de részt vesz az utómunkálatokban is. A ’80-as, ’90-es évekből származó autók szerelmese, jelenleg egy veterán Lada restaurálásán dolgozik.
Érdeklődési kör: youngtimerek, veteránok, autóépítés, ökölvívás

Kozma Ádám

A SZAKÉRTŐ

Kozma Ádám (33 éves) rajongva követi az autóipar technikai fejlődését, íróként és a Youtube csatorna egyik műsorvezetőjeként 2019-ben csatlakozott az Alapjárathoz. A jogosítvány megszerzése óta saját, elsősorban öreg japán sportautóinak bütykölésében és vezetésében teljesedik ki, jelenleg egy hátsókerekes kombi Impreza WRX-szel és állandó utasával, Leia nevű kutyájával. Szorult helyzetekben nem fél bepiszkolni a kezét és megoldani a problémákat, nyitott minden őrültségre, tapasztalatait pedig szívesen megosztja másokkal.

Zách Dániel

___________________________

Dani (41 éves) a közelmúltban csatlakozott az Alapjárat csapatához. Húsz éve foglalkozik újságírással, kíváncsi és kitartós típus, kérdéseket tesz fel nehezen elérhető cégeknek és hivataloknak, hogy mindenki megkapja a megfelelő válaszokat. Társfőszerkesztőként az újság szolgáltatói profilját erősíti, hiszen tíz éve foglalkozik fogyasztóvédelemmel és közlekedésbiztonsággal. Fontosnak tartja az olvasókkal való szorosabb kapcsolattartást, a tényeket és az alapos utánajárásra épülő cikkeket, videókat.
Érdeklődési kör: természetjárás, olvasás, motorozás, állatok, technológia, pszichológia, szociológia

Megjelenési lehetőségek

Ha szeretnél velünk vagy nálunk megjelenni, annak többféle módja van. Szeretünk közösen gondolkodni, hogy a megszokottól valami eltérőt tudjunk kitalálni. Mégis vannak sztenderd esetek, amelyeket itt felsorolunk, hogy hogyan és miként történhet mindez.

Ügynökségi hirdetési képviselet:

Infinety Group
sales@infinety.hu
www.infinety.hu

Banneres megjelenés

Ha szeretnél oldalunkon banneres hirdetés keretében megjelenni, , írj nekünk az info@alapjarat.hu címre. Mellékelünk néhány tájékoztató jellegű árat és megjelenési formát. Fontos, hogy ezek csak irányadó árak és megjelenési lehetőségek, amelyek további egyeztetést igényelnek.

300x600 + mobil

450 000 Ft/hét

900 x 250 / 640 x 360 / 300 x 600 / 300 x 250

640x600 + mobil

450 000 Ft/hét

30 sec, non-skippable

300x250 / 250x250 /468x180 / 468x120 / 468x60 + mobil

315 000 Ft/hét

970 x 600

Szponzoráció + mobil(minden oldali)

540 000 Ft/hét

970 x 250

Mobil zóna

380 000 Ft/hét

300 x 250

In-stream

0,75 Ft / AV

640 x 360 / 300 x 250

Tartalmi együttműködés

Szolgáltatásod népszerűsítésére, márkád ismertségének növelésére vagy annak érdekében, hogy a keresőmotorok minél előkelőbb helyen rangsoroljanak, a tartalmi együttműködést ajánljuk. A weboldalunkon megjelent cikkek minden esetben először a címlapra kerülnek, majd később a megfelelő rovat alatt továbbra is elérhetők maradnak.

PR cikk elhelyezés

50 000 Ft + ÁFA

Az általad küldött cikket tesszük közzé weboldalunkon, ami jellemzően egy konkrét termék vagy szolgáltatás bemutatása a márkaismertség növelésének érdekében. Terjedelme 2200-2500 karakter szóközökkel együtt, továbbá 2 db kattintható link és 2-3 fotó elhelyezésére van lehetőség.

PR cikk megrendelés

200 000 Ft + ÁFA

A cikket mi írjuk rólad, az alapján, amit te mondasz vagy gondolsz szolgáltatásodról. Terjedelme 2200-2500 karakter szóközökkel együtt, elhelyezünk benne maximum 2 db linket, ami az általad választott oldalra mutat, így segítve a márkaismertség növekedését.

Szponzorált szerkesztőségi cikk

280 000 Ft + ÁFA

Olvasói szempontból a leghitelesebb cikktípus. Előzetes egyeztetést követően olyan témáról készül a natív cikk, amely beleilleszthető az alapjarat.hu napi tartalmaiba, és jól kapcsolódik az általad megjeleníteni kívánt szolgáltatáshoz. Terjedelme általában 2700-3000 karakter szóközökkel együtt, amelyben 2 db kattintható link és 4-5 fotó elhelyezésére van lehetőség. A márkaismertség növelése mellett hatékonyan segíti az általad választott oldal forgalmának növekedését is.

Szponzorált kvíz

120 000 Ft + ÁFA

Előzetes egyeztetés után az általad hirdetni kívánt szolgáltatás vagy termék népszerűsítését szolgáló, 10 kérdésből álló kvízjáték. Minden kvízkérdéshez tartozó képen megjelenhet a népszerűsítendő brand logója, miközben a játékélmény nem csorbul. Rendkívül népszerű tartalomtípus, minimálisan 10.000 megkezdett kitöltés garantált.

Videó

Az elkövetkező években a tartalomfogyasztás egyértelműen a videós és hanganyagok felé fog eltolódni. Könnyebben, gyorsabban és más cselekedet végzése közben (utazás, aktív program) is lehet magunkhoz venni információt.

Tartalomelhelyezés videóban

50 000 Ft -tól

Ebben az esetben úgy jelensz meg videónkban, hogy termékedet vagy szolgáltatásodat a videó témájával kontextusba helyezve említünk meg téged vagy termékedet. Tehát mi mondjuk rólad, röviden, de akkor és úgy, hogy az odailljen. Mi megosztjuk Youtube-on, Facebookon és persze weblapon is, így kapsz egy PR cikket is!

Videó, ami rólad szól egészben

500 000 Ft -tól

Szolgáltatásod népszerűsítésére vagy ahhoz, hogy erősítsd pozíciódat a piacon remek lehetőség ha készítesz videós anyagot, ami egészében rólad szól. Mi adjuk a hozzáértő stábot és a műsorvezetőt, aki kérdez, és akinek Te vagy munkatársad mutathatod be munkásságotokat. Ezt később saját, marketinges célra is fel tudod használni, azaz a nyersanyagot is neked adjuk. Mindezzel együtt természetesen mi is megosztjuk és mi is kommunikálunk rólad.

Közösségi poszt

Instán, Facebookon, YouTube-on vagy TikTokon osztunk meg rólad posztot, képet vagy említünk meg téged.

* 50 000 Ft + ÁFA - 100 000 Ft + ÁFA tartományban

Facebook poszt (PR cikk nélkül)

90 000 Ft +ÁFA

900 x 470

Facebook poszt + rögzítés 48 órára az oldal tetején

150 000 Ft +ÁFA

900 x 470

Instagram poszt

90 000 Ft +ÁFA

1080 x 1080

TikTok poszt

Megállapodás szerint*

max. 30 másodperc

Megjelenés autós tesztvideó elején / végén

Megállapodás szerint*

1920 x 1080

Megjelenés autós tesztvideó alatt

Megállapodás szerint*

1920 x 1080