Minden negyedik ellenőrzött járművel volt valami gond.
Az ellenőrzés kiterjedt a vezetési- és pihenőidő vizsgálatára, valamint kiemelt figyelmet fordítottak a veszélyes áruk szállítására. Az eredmény egészen kiábrándító lett, hiszen 885 esetben találtak valamilyen problémát, ami az esetek 24,84%-a. Ez különösen magas arányszám annak ismeretében, hogy előre beharangozták az akciót.
10 nehézgépkocsi olyan súlyos szabálysértést követett el, hogy azonnali közlekedési korlátozást rendeltek el velük szemben. 75 esetben szegték meg a sofőrök a vezetési- és pihenőidőre vonatkozó rendelkezéseket. A mostanában hatalmas "népszerűségnek" örvendő horrorkaravánokból sem volt hiány, 170 rakománnyal kapcsolatos problémát találtak a rend éber őrei.
8 esetben azért intézkedtek a biztos urak, mert alkoholos befolyásoltság gyanújába keveredtek a nehézgépjárművek sofőrjei. 96 olyan esetre derült fény, amikor vagy a járművek vezetői, vagy az utasok nem voltak bekötve.
A nehézgépjármű vezetők esetében 221, míg a buszok esetében 28 alkalommal észleltek sebességtúllépést.
A buszsofőrökkel szemben egyébként jóval kevesebbszer intézkedtek, vezetési- és pihenőidővel kapcsolatban csak 10, míg jármű és rakománybizotnság kapcsán csupán 5 alkalommal. Hat buszsofőrnek az okmányaival volt probléma.