Veterán

Oldalak

Erős Márk2019. szeptember 15.

8+1 hosszú életű motor – 2. rész

Léteznek olyan erőforrások, amiket közel 40 évig használtak különböző modelljeikben a gyártók. Lássuk a második adag strapabíró konstrukciót!

Tarsoly Bálint2019. szeptember 15.

Bella Italia és a V6-os, 2,5 literes Aurelia – 1952 Lancia Aurelia B52 Vignale

A Lancia 1950-ben mutatta be az Aurelia első generációját. A pénzesebb olasz középosztály olyannyira rajongott a modellért, hogy 1952-ben már a 3. generációját élte, melynek karosszériáit a Pininfarina és a Vignale építette!

Erős Márk2019. szeptember 14.

E21-es nélkül nincs élet: BMW E21 316 (1980) – VIDEÓ

Ha elég időt fordítasz rá, egy közel 40 éves BMW több élményt képes nyújtani, mint bármely más új autó.

Tarsoly Bálint2019. szeptember 14.

Egy fémbe fagyott V8-as betört vadló – 1984 Ford Bronco XLT

1980-ban mutatkozott be a Ford Bronco harmadik generációja. Az évek múlásával több apró módosításon esett át, de a széria csak 1984-ben nyerte el legmarkánsabb jellegzetességeit

Erős Márk2019. szeptember 14.

8+1 hosszú életű motor – 1. rész

Léteznek olyan erőforrások, amiket közel 40 évig használtak különböző modelljeikben a gyártók. Lássuk az első 9 strapabíró konstrukciót!

Tarsoly Bálint2019. szeptember 08.

Egy 3 kerekű, 700 köbcentis angol halálosztó – 1970 Bond Bug 700ES

1970-ben mutatkozott be az angol személyszállítás jövőjének tekintett Bond Bug. Fő vásárló szegmense a fiatalok voltak, akik rajongtak a formabontó megjelenésű, soros 4 hengeres és 3 kerekű mikrokupéért

Oldalak