2 hengerrel kevesebb jutott a 2020-as Audi S7 motorterébe

Közzétéve:
2019-07-31, 13:18

A következő modellévre szóló S7 Sportback motorterében az RS5 V6-osa díszeleg, nem tartotta meg az elődmodell V8-asát. Vajon miért?

Az Audi közzétette a legújabb S7 Sportback specifikációit, melyek az USA piacára terjednek ki. Ezekből több dolog is kiderült, például az, hogy kisebb motor kerül a motortérbe, ennek ellenére mégis több lesz a nyomaték, valamint, hogy 84 895 dollárt, azaz 25 millió forintot kell alaphangon kiperkálniuk az amcsi ügyfeleknek.

Audi S7 Sportback

Az új, második generációs Audi S7 Sportbacknek keményebben kell dolgoznia azért, hogy legalább annyira lenyűgözze az embereket, mint az előd. Az S7 az új S6 mintájára egy 2,9 literes duplaturbós erőforrást fog használni, mely egy 48V-os mild hibrid rendszerrel és egy elektromos kompresszorral egészül ki.

A kombináció eredményeként 444 lóerővel és 600 Nm nyomatékkal lehet találkozni. Az S7 tulajdonában ennek a meghajtásnak köszönhetően 49 Nm nyomatéktöbblet áll a korábbi verzióhoz képest, mely a nagyobb, 4,0 literes V8-assal ráadásul 6 lóerővel kevesebbet is teljesít.

Audi S7 Sportback utastér

A quattro összkerékhajtás alapfelszereltség, emellett mindenféle teljesítménynövelő berendezés válik elérhetővé, mint például a négykerekű kormányzás, a nyomaték vektorálás, az adaptív lengéscsillapítás és az alapvetően alacsonyabbra épített felfüggesztés a standard A7-hez képest.

2020 Audi S7 Sportback hátulja

A négykarikás gyártó „S” jelzésű modelljeinél már meg lehetett szokni, hogy valamiféle agresszívabb külső megjelenésre is számítani lehet. Az S7 front- illetve hátsó része különbözik az eddigitől: az orrészen egy splittert látni, hátul pedig egy diffúzort. Megváltozott a hűtőrács, több alumínium díszítőelem és extra légbeömlők is kerültek az autóra, utóbbiakra szükség is lesz!

Amennyiben nem győzött meg az RS5-motorral szerelt S7 Sportback, ne csüggedj, hiszen hamarosan az RS7-ből is új generáció lát napvilágot, amelyben nagy valószínűséggel marad a V8, de valamiféle hibrid hajtásláncot is el lehet képzelni kiegészítésként.

Kapcsolódó írások

Fernando Alonso a Toyota Hilux volánja mögött a teszten
2019. augusztus 21.
Fernando Alonso a Formula-1-ben és a WEC-ben elért sikerek után valami újra vágyik.
2020 Smart ForTwo
2019. szeptember 02.
Ez lesz az utolsó alkalom, hogy a Daimler önállóan készít Smart modelleket.

További hírek