Weboldalunk látogatói több mint 1,3 millió oldalt tekintettek meg 2019 áprilisa során
Weboldali látogatottság-rekordok
Árpilis 1-jén néhány tréfás hírrel próbáltunk mosolyt csalni olvasóink arcára, mely rekordlátogatottságot, 48 ezer egyedi oldallátogatót eredményezett. A hónap második felében aztán sorra dőlt meg e rekord, április 21-én volt a csúcspont, amikor 86 ezren keresék fel cikkeinket.
Mindeközben az oldalon töltött átlagos időtartam is növekedett április során, 2 perc 15 másodpercre. Összesen 1,3 millió oldalletöltést könyvelhettünk el a hónap során, ami több mint háromszorsa, mint amennyit márciusban mutatott a statisztika.
A főbb demográfiai mutatók tekintetében megemlíteném a lényeges számokat. Jelenleg 82-18% a férfiak és a nők megoszlása, a korosztály tekintetében pedig a 25-34 év közöttiek vezetnek 41%-kal, őket a 35-44 év közöttiek követik 28%-kal. A megnövekedett forgalom jelentős része a közösségi médiából érkezett a virális posztoknak köszönhetően. Ez a számok nyelvén így néz ki:
- 67,5% közösségi média
- 15,1% organikus
- 14,2% direkt
- 3,2% ajánlás
74 ezer Facebook rajongó
A kék óriáson stabil ütemben növekedett, rajongótáborunk mérete. Hetente átlagosa 1000-en csatlakoztak hozzánk, így a hó végére meghaladta oldalkedvelőink száma a 74 ezer főt. Közösségünk aktivitása továbbra is a harmadik helyre predesztinál bennünket, ugyanakkor arányaiban nem ritka, hogy jóval lelkesebben mutatják meg magukat követőink egy-egy lájk, komment vagy megosztás formájában, mint riválisaink közösségi oldalain.
Az Alapjárat Instagramos jelenléte
Május elejére bő 17 ezer követőnk lett az Instagramon, ahol minden más vetélytársunknál aktívabban posztolunk. A klasszikus képes bejegyzések mellett sztorikat is közzéteszünk.
Közel 7000 YouTube feliratkozó
A legnagyobb videómegosztó portálon sem voltunk tétlenek, 20 új kisfilmmel bombáztuk közönségnket. Szujó Zoltánnal készített interjúnk az utolsók egyike azok közül, melyet Szujó még az MTVA F1-es kommentátoraként adott. A legsikeresebb tesztnek a Mercedes-Benz AMG GT S (2015) teszt bizonyult, mely pozitív fogadtatást kapott nézőközönségünktől, mindez lájkok és kommentek tekintetében is megmutatkozott. Immáron 17 ezren látták már a bő 11 perces tesztet!
Prémium partnereket keresünk!
Ha remek lehetőséget látsz abban, hogy hirdess az Alapjárat weboldalán vagy valamelyik közösségi oldalunkon, ne habozz! Írhatsz e-mailt az info@alapjarat.hu címre, ha pedig szeretnél részletes statisztikákat kapni, kérd aktuális médiaajánlatunkat!