2019. május 18. | 02:19

Weboldalunk látogatói több mint 1,3 millió oldalt tekintettek meg 2019 áprilisa során

Weboldali látogatottság-rekordok

Árpilis 1-jén néhány tréfás hírrel próbáltunk mosolyt csalni olvasóink arcára, mely rekordlátogatottságot, 48 ezer egyedi oldallátogatót eredményezett. A hónap második felében aztán sorra dőlt meg e rekord, április 21-én volt a csúcspont, amikor 86 ezren keresék fel cikkeinket.

Mindeközben az oldalon töltött átlagos időtartam is növekedett április során, 2 perc 15 másodpercre. Összesen 1,3 millió oldalletöltést könyvelhettünk el a hónap során, ami több mint háromszorsa, mint amennyit márciusban mutatott a statisztika.

A főbb demográfiai mutatók tekintetében megemlíteném a lényeges számokat. Jelenleg 82-18% a férfiak és a nők megoszlása, a korosztály tekintetében pedig a 25-34 év közöttiek vezetnek 41%-kal, őket a 35-44 év közöttiek követik 28%-kal. A megnövekedett forgalom jelentős része a közösségi médiából érkezett a virális posztoknak köszönhetően. Ez a számok nyelvén így néz ki:

  • 67,5% közösségi média 
  • 15,1% organikus
  • 14,2% direkt
  • 3,2% ajánlás

74 ezer Facebook rajongó

A kék óriáson stabil ütemben növekedett, rajongótáborunk mérete. Hetente átlagosa 1000-en csatlakoztak hozzánk, így a hó végére meghaladta oldalkedvelőink száma a 74 ezer főt. Közösségünk aktivitása továbbra is a harmadik helyre predesztinál bennünket, ugyanakkor arányaiban nem ritka, hogy jóval lelkesebben mutatják meg magukat követőink egy-egy lájk, komment vagy megosztás formájában, mint riválisaink közösségi oldalain.

Az Alapjárat Instagramos jelenléte

Május elejére bő 17 ezer követőnk lett az Instagramon, ahol minden más vetélytársunknál aktívabban posztolunk. A klasszikus képes bejegyzések mellett sztorikat is közzéteszünk.

Közel 7000 YouTube feliratkozó

A legnagyobb videómegosztó portálon sem voltunk tétlenek, 20 új kisfilmmel bombáztuk közönségnket. Szujó Zoltánnal készített interjúnk az utolsók egyike azok közül, melyet Szujó még az MTVA F1-es kommentátoraként adott. A legsikeresebb tesztnek a  Mercedes-Benz AMG GT S (2015) teszt bizonyult, mely pozitív fogadtatást kapott nézőközönségünktől, mindez lájkok és kommentek tekintetében is megmutatkozott. Immáron 17 ezren látták már a bő 11 perces tesztet!

Prémium partnereket keresünk!

Ha remek lehetőséget látsz abban, hogy hirdess az Alapjárat weboldalán vagy valamelyik közösségi oldalunkon, ne habozz! Írhatsz e-mailt az info@alapjarat.hu címre, ha pedig szeretnél részletes statisztikákat kapni, kérd aktuális médiaajánlatunkat!