773 ezren böngészték az Alapjarat.hu weboldalt júniusban

Tóth Balázs
Közzétéve:
2019-07-19, 12:04

A közösségi oldalak közül a Facebookon teljesített kiemelkedően jól az Alapjárat.

A legaktívabb autós közösség az Alapjáraté a Facebookon

Jelentős rajongóbázis-növekedést értünk el június folyamán a Facebookon. Június 1-jén 85 ezer, míg a hónap utolsó napján már 102 ezer fő kedvelte az Alapjáratot a kék óriáson, ami 17 ezer új követőt jelent. A hónap során 9,6 millió embert értek el posztjaink, ami 2 millió bejegyzésaktivitással párosult. Hosszú hetek óta az Alapjárat rajongói mutatják a legnagyobb aktivitást, megelőzve minden közvetlen vetélytársat e tekintetben.

Facebook begyejzésaktivitás autóiparral foglalkozó oldalak esetén - a negyedik helyen az Alapjárat
Nyilvános, oldaltulajdonosok által szabadon látható adatok alapján az Alapjáraté a legaktívabb Facebookos autós közösség

Az Alapjárat Extra csoportnak immáron több mint 6000 tagja van, e téren a július még további izgalmakat tartogat.

Az Alapjarat.hu weboldal aktuális látogatottsága

A weboldali statisztikákat böngészve szintén egyre jobbak a számadatok. 773 ezer felhasználó közel 1,6 millió munkamenetet indított júniusban, az oldalmegtekintések száma pedig elérte a 3,6 milliót. A munkamenetek átlagos hossza stabilan 2 perc fölött van hónapok óta, mindeközben a visszafordulási arány folyamatosan csökken, immáron 6% alatti ez az érték.

Az Alapjarat.hu weboldalának látogattsági grafikonja 2019 júniusában
Az Alapjarat.hu weboldalának látogattsági grafikonja 2019 júniusában

Korosztály tekintetében továbbra is a 25-44 év közötti korcsoporthalmaz a legerősebb, ők a teljes látogatottság 69%-át adják. A nők 20%-kal, a férfiak pedig 80%-kal képviselik magukat az oldalon.

Forgalmunk háromnegyede a Facebookról származik, túlnyomó többségében organikusan érik el posztjaink az embereket. A direkt forgalom közel 2%-ot nőtt az elmúlt hónaphoz képest, ami azt jelenti, hogy az Alapjárat mint márka erősödött.

  • Facebook 75,2%
  • Direkt 10,4%
  • Organikus 11,5%
  • Referral 2,7%

Az Alapjárat az Instán és a YouTube-on

Az Instagramon tovább nőtt követőink száma annak ellenére, hogy a közösségi portálon számos profilt zároltak, sok esetben olyanokat is, akik nem tanusítottak a szabályokkal ellentétes magatartást. 400 új követővel 18 700-ra ugrott közösségünk.

YouTube csatornánkon továbbra is pörögtek az autós hírműsor videók az autós tesztek mellett. A feliratkozók száma meghaladja a 7000-et, e téren izgalmas újdonságokra számíthatnak azok, akik figyelemmel követik videós tartalmainkat.

Kapcsolódó írások

 S500 Coupé
2018. október 26.
Két éve már, hogy az Alapjárat létrejött, azóta már több mint 100 videó került fel YouTube csatornánkra. Ezek közül válogattam ki Neked a személyes kedvenceimet!
weboldalra mutató kezek
2019. január 01.
Weboldali statisztikák és Alapjáratos közösségi körkép az ősz első hónapjáról.

További hírek