A járvány miatt csúszás van a gyártónál, így könnyen elképzelhető, hogy esőben kell majd tesztelni az autót, aminek használatához amúgy is elengedhetetlen a bukósisak.
Már márciusban bejelentették az új jövevényt, amelyet az F/18-as vadászgépek ihlettek. Úgy tűnik, most divat a tető és a szélvédő elhagyása, hiszen ilyen a Ferrari SP1 és a McLaren Elva is. Habár a fejlesztés már régebb óta zajlik, a brit márka akkor még úgy tervezte, hogy maga a tesztelés nyár körül lehet, majd 2021 elején a sorozatgyártás. Apropó, ha már a gyártásnál tartunk, az Aston Martin egészen pontosan 88 darabot fog összeszerelni ebből a modellből, ha egyszer sikerül oda is eljutniuk. A pandémiás helyzet végett olyan szinten csúszott meg az egész folyamat, hogy most a gyári pilótáknak valószínűleg az esős időjárási körülmények között kell tesztelniük az aszfalton is.
Az autó a várakozásoknak megfelelően egy 5,2 literes, V12-es motorral lett szerelve, amely maximális teljesítménye eléri a 700 lóerőt. Hátsókerék-meghajtás viszi előre az autót, amivel optimálisan párosul a nyolcsebességes automata váltó. A külsejében pedig nagyon hatásosan egyesíti a Vantage és a DBS Superleggera modellek egyedi sajátosságait, mindezt úgy, hogy eltávolították a tetőt és a szélvédőt. Ami a sebességet illeti, a cél a 3,5 másodperces gyorsulás álló helyzetből 100 km/órás tempóig. A végsebessége pedig eléri majd a 300 km/órát is.
A Q-részleg által gyártott gép jelenlegi információk szerint akár 950 000 dollárt is kóstálhat, ami mai árfolyamon átszámítva 289 millió forint.