2020. szeptember 14. | 15:30

A szerelőnek az AR segítségével nyújthat segítséget egy külső szakértő a központból.

Amerikában elindítottak egy programot, amellyel a Mercedes szervizek hatékonyságát szeretnék növelni. Egy HoloLens 2 kiterjesztett valóságot alkalmazó szemüveg segítségével (amelyen a Microsoft Dynamics 365 Remote Assist szoftvere fut) a műhelyben dolgozó szerelő úgy tud konzultálni egy külsős szakértővel, hogy közben egy videochat és a kiterjesztett valóság felhasználásával szinte jelen tud lenni az analízis során a másik fél is. Meg tud jelölni az adott alkatrészen jobban átvizsgálandó területeket (nyilakkal és egyéb figyelemfelhívó jelölésekkel).

Nagy kérdés, hogy ez a rendszer mennyire fog elterjedni, és hogy Magyarországon is alkalmazható lesz-e.

Ha érdekel az ehhez kapcsolódó videó, akkor ide kattintva megnézheted.