Kiterjesztett valósággal dolgoznak egyes Mercedes márkaszervizekben

Frissítve:
2020-09-14, 13:46

A szerelőnek az AR segítségével nyújthat segítséget egy külső szakértő a központból.

Amerikában elindítottak egy programot, amellyel a Mercedes szervizek hatékonyságát szeretnék növelni. Egy HoloLens 2 kiterjesztett valóságot alkalmazó szemüveg segítségével (amelyen a Microsoft Dynamics 365 Remote Assist szoftvere fut) a műhelyben dolgozó szerelő úgy tud konzultálni egy külsős szakértővel, hogy közben egy videochat és a kiterjesztett valóság felhasználásával szinte jelen tud lenni az analízis során a másik fél is. Meg tud jelölni az adott alkatrészen jobban átvizsgálandó területeket (nyilakkal és egyéb figyelemfelhívó jelölésekkel).

Mercedes-Benz AR

Nagy kérdés, hogy ez a rendszer mennyire fog elterjedni, és hogy Magyarországon is alkalmazható lesz-e.

Ha érdekel az ehhez kapcsolódó videó, akkor ide kattintva megnézheted.

Az autós világ friss híreiért tekintsd meg az Alapjárat hírműsorát!

Kapcsolódó írások

kiterjesztett valóság 3d head-up display
2019. szeptember 01.
A 3D head-up displayek hamarosan az alapfelszereltség részei lehetnek minden autóban.
A Teréz Körút a Nyugati Pályaudvarnál
2019. május 17.
Építkezési munkálatok miatt változik a forgalom rendje a Teréz körúton

További hírek