Kártörténeti elemzés 3 990 Ft-ért
kedd - 2023. december 05.
-0.5 °C
borús égbolt
alapjarat.hu logo
95 579 Ft
100 635 Ft
D 607 Ft
fuel prices icon fuel prices icon

Kiterjesztett valósággal dolgoznak egyes Mercedes márkaszervizekben

2020. szeptember 14. | 15:30

A szerelőnek az AR segítségével nyújthat segítséget egy külső szakértő a központból.

Amerikában elindítottak egy programot, amellyel a Mercedes szervizek hatékonyságát szeretnék növelni. Egy HoloLens 2 kiterjesztett valóságot alkalmazó szemüveg segítségével (amelyen a Microsoft Dynamics 365 Remote Assist szoftvere fut) a műhelyben dolgozó szerelő úgy tud konzultálni egy külsős szakértővel, hogy közben egy videochat és a kiterjesztett valóság felhasználásával szinte jelen tud lenni az analízis során a másik fél is. Meg tud jelölni az adott alkatrészen jobban átvizsgálandó területeket (nyilakkal és egyéb figyelemfelhívó jelölésekkel).

Nagy kérdés, hogy ez a rendszer mennyire fog elterjedni, és hogy Magyarországon is alkalmazható lesz-e.

Ha érdekel az ehhez kapcsolódó videó, akkor ide kattintva megnézheted.

Újabb fejlemények a Wallis-botrány kapcsán Hölgyeim és Uraim, íme a párhuzamos parkolás királya!

Mások ezt olvassák

Kérek még hírt!