Közösségi- és weboldali statisztikák 2019 februárjáról

Közzétéve:
2019-03-16, 18:15

Az Alapjárat weboldalának forgalma közel 50%-a organikus forrásból érkezett az év második hónapjában

Weboldali statisztikák

Naponta átlagosan 6780 olvasó kereste fel az Alapjarat.hu weboldalát, ami februárban 28 nap alatt 189 845 egyedi látogatót jelent. Ők összesen 338 043 oldalmegtekintést hoztak össze 2:09-es átlagos oldalon töltött idő mellett.

Alapjárat weboldali látogatottsága 2019 februárjában

A demográfiai összetételt tekintve az életkor tekintetében nincs nagy változás, látogatóink több mint háromnegyedét a 25-44 éves korosztály teszi ki. A 25-34 év közötti tartomány 38,2%-ot, míg a 35-44 év közötti sáv pedig 37,87%-ot ad ehhez a 76%-hoz. Érdekesség, hogy februárban minden ötödik látogató a hölgyek táborából került ki.

Forgalmunk legjelentősebb szelete, 48,2%-a organikus úton érkezik weboldalunkra. Százalékosan így oszlott meg 2019 februárjában az Alapjrat.hu weboldalra érkező látogatók forrása:

  • 48,2% organikus
  • 40,9% közösségi média
  • 6,9% direkt
  • 3,7% ajánlás
  • 0,2% fizetett keresés

Az Alapjárat a Facebookon

Nem csak egy szlogen az, hogy az Alapjárat "A magyar autós közösség", jól látszik ez a közösségi oldali statisztikákból. Követőink száma 13,79%-kal emelkedett a kék óriáson, a hónapot 67 633 követővel zártuk. Ezzel továbbra is az ötödik legnagyobb online autós magazinnak számít oldalunk, de egyre közelebb vannak a dobogós helyek.

kigyulladt BMW Facebook poszt

Olvasóink szívesen mondják el véleményüket posztjaink alatt, és büszkék vagyunk arra, hogy a harmadik legaktívabb autós táborral mi rendelkezünk a Facebookon.

Az Alapjárat az Instagramon

Az Instagramon immáron 15 ezer követővel rendelkezünk, amivel a második legnagyobb autós magazinnak számítunk ezen a platformon. Naponta posztolunk, saját fotóink és galériáink mellett mémeket is találsz Instánkon.

Autós hírműsor, vlog és tesztvideók YouTube csatornánkon

Heti 3 alkalommal megjelenő autós hírműsorunk egyre népszerűbb, a magyarországi Tesla-kereskedéssel foglalkozó adásunkat már 4641-en látták.

Szintén februárban a Retro Rádió reggeli adásában beszéltünk a dízelek jövőjéről, a beszélgetést meghallgathatod YouTube csatornánkon. Mindezeken felül a Volkswagen csoport legújabb vívmányaival, egy használtautó teszttel, valamint egy off-road teszttel is jelentkeztünk a hónap során.

A legutóbbi 28 nap során 412 új felhasználó jelezte, hogy érdeklik új videóink, így már 5949 feliratkozóval rendelkezünk a Youtube-on. Videóinkat 375 694 percen át nézték február során, átlagosan 4:02-ig tekintik meg kisfilmjeinket az érdeklődők.

Prémium partnereket keresünk!

Szeretnél együttműködni velünk? Weboldalunkon és közösségi oldalainkon is hirdethetsz, kérd médiaajánlatunkat e-mailben az [email protected] címen!

Kapcsolódó írások

2018. december 15.
Az Alapjárat YouTube csatornáján heti rendszerességgel érhető el a Magyarországon egyedülállónak számító autós hírműsor
2018-as Toyota CH-R elölről
2019. április 02.
Megint növekedtek az újautó-eladások Magyarországon, íme az első negyedév értékesítési adatai
2018-as Jaguar XF elölről
2019. május 06.
Kevesebb újautó-eladás történt 2019 márciusához képest
2019. április 12.
Most megtudhatod, milyen korosztályból mennyien böngészik cikkeinket, s közösségünk aktivitására is fény derül