2020. február 23. | 10:35

1 milliárd dolláros piaca van az eSportoknak és ezt Elon is tudja...

A hétvégén zajlik a "WePlay! Tug of War: Mad Moon" Dota 2 eSport verseny, amelyet idén Ukrajna fővárosában, Kijevben rendeznek meg. A Dota 2 jelen pillanatban a 2. legnépszerűbb MOBA játék, hiszen a trónt aktuálisan a League of Legends birtokolja, legalábbis ami a népszerűséget illeti. Hiszen ha vetünk egy pillantást a versenyek összdíjazására, akkor kiderül, hogy a Dota 2 a valaha volt legjövedelmezőbb videójáték, amit piacra dobtak. 

Mivel szárnnyal a videójáték-ipar, joggal gondolhatja Elon Musk is, hogy egy kis reklám neki se árt. Gyakorlatilag az összes nagy autógyártó beállt már egy-egy csapat mögé szponzornak, úgy mint a Mercdes-Benz, az Audi, a Toyota, a Nissan és a sort még hosszasan folytathatnám.

És mi lehetne hatásosabb belépő mint egy Cybertruckkal megérkezni?

Ugyanis a Virtus.pro csapata (amit előzőleg a Mercedes támogatott) a dupla lézerfényes elektromos járgánnyal gurult be a stadionba. A kommentátorok elengedték fantáziájukat és eljátszottak a gondolattal, hogy vajon Elon Musk vezeti-e a kocsit? Azonban a sötétített üveg miatt ezt már valószínűleg soha nem fogjuk megtudni.

A felső lézerfény most először mutatkozott be a közönség előtt mióta bejelentették. Úgy tudni, hogy ez is alapfelszereltség lesz minden Cybertruck modellben.

Könnyen elképzelhető, hogy a jövőben a Tesla is fel fog tűnni egy-egy versenyen mint nem-endemikus (eSport piactól független márka) támogató, vagy akár beáll egy konkrét csapat mögé is.