2019. november 07. | 16:55

Összkerékhajtás, iker-turbós V8, 1525 lóerő. Mi kell még?

Mintha a Shelby Dragon Snake and Hennessey Resurrection feltámadása nem lenne elég impluzus a SEMA kiállításon. Bemutatták ezt a SpeedKore Dodge Chargert is, amely egy összkerekes négyajtós szedán, 1525 lóerős 6,2 literes iker-turbós V8-assal felvértezve.

A Speedkore tavaly a Dodge Demonnal rukkolt elő, ami szintén hatalmas siker lett, amely ugyanazt a V8-at használta mint a mostani Charger, amely Charger Pursuit rendőrautóként kezdte életét. A szokásos 6,2 literes V8-at a Gearhead Fabrications módosította, hogy a gyári töltő helyett elférjen a két Precision 6466-os csiga. Ezen felül még Boost Leash C02 progresszív töltésvezérlőt, másik üzemanyag-rendszert és injektorokat kapott.

Két kipufogócsonkkal is rendelkezik a szelepvezérelt MagnaFlow rendszer zárt pályás használat során az első lökhárítón található végeken távozik a kipufogógáz, míg utcai "módban" a hátsó végeket használja.

Ez nem csak egy demóautó, ami végül egy poros raktárba kerül, ugyanis megrendelésre készítették, akárcsak a tavaly bemutatott Demont. Ezt az akkori ügyfél bátyja kapja a 65. születésnapjára, mivel ez passzol hozzá.

A Charger összkerekes nem úgy mint a Demon, így ez az eszméletlen energia mind a négy kerékre jut. Az autó Bogart Competition Series felniken és utcai Mickey Thompson ET gumiabroncsokkal hagyták el a műhelyt. A karosszéria nagy részét szénszálból formálták a súlycsökkentés miatt.

Az autós világ friss híreit az Alapjárat hírműsorában találod: