2018. november 11. | 12:30

Weboldali látogatóink jelentős része stabilan a keresőkből érkezik, eközben a közösségi oldalakon is aktív rajongótáborunk.

Októberben elindítottuk videós hírösszefoglalónkat! Még csak hasonlóval sem próbálkoztak más autós magazinok, reméljük, elnyeri ez a formátum követőink tetszését. Terveink szerint minden héten születni fog egy új epizód, melyet vasárnaponként tekinthetsz meg az Alapjárat YouTube csatornáján.

Az Alapjarat.hu forgalma

Októberben 233 ezer munkamenetet indított több mint 155 ezer felhasználó az Alapjárat weboldalán. Az oldalmegtekintések száma 276 ezeret mutatott október hónapban.

októberi statisztika - Alapjarat.hu

Olvasóink egyre több időt töltenek oldalainkon, miután egyre több magazin jellegű tartalmat jelentetünk meg az autóiparral kapcsolatos hírek, újdonságok mellett. A 2:33-es átlagos weboldalon töltött idő mellé alacsony, 11%-os visszafordulási arány társul, ami kifejezetten jónak számít.

Érdekesség, hogy nőtt hölgy olvasóink száma, 12%-ról 14%-ra emelkedett az arányuk. Igykszünk függetleníteni magunkat a Facebook szeszélyeitől, amely nem egy online magazin működését ellehetetlenítette a közelmúltban. Ennek fényében a "kék óriásról" származó olvasók aránya már csupán 52%, ezzel szemben 31%-ra emelkedett organikus forgalmunk. Ez azt jelenti, hogy naponta átlagosan 2000-en érkeznek a keresőkből.

SEO forgalom - Alapjarat.hu

Az Alapjárat a Facebookon

Októberben 610 új taggal bővült Facebookos közösségünk, így egyre közelítjük a 38 ezer oldalkedvelőt. A legutóbbi hónap során 1,6 millió elérést és 256 ezres bejegyzésaktivitást produkáltak posztjaink.

Mit jelent ez a gyakrolatban? Azt, hogy bár az Alapjárat oldalát csupán harmad vagy negyedannyian kedvelik, mint a nagyobb autós portálokat, közel ugyanannyian szólnak hozzá cikkeinkhez a Facebookon. Egyre gyakoribb, hogy a kedvelések és megosztások mellett párbeszédre, eszmecserére bírjuk cikkeink alatt rajongóinkat.

7 literes, 425 lóerős, Richard Petty is vezette. 1970-ben a világ leggyorsabb versenyautója volt. Mi más is lenne, mint...

Közzétette: Alapjárat – 2018. november 7., szerda

Az Alapjárat Extra csoportban lazább, kötetlenebb beszélgetésre is lehetőséget adunk követőinknek, itt a tartalmat maguk a csoport tagjai alakítják. A különleges autók, érdekes sztorik, videók, mellett autós esményekről is szó esik, s immáron 1822 tagot számlál az Alapjárat Extra.

Felpörgött az Instagram csatornánk

Az Instagramos jelenlétünk az elmúlt hónapban fokozódott, ami havonta nagyjából 1000 új követkőben mutatkozik meg. Szeptember végén még csak 7913 követőnk volt, novemberre már elértük a 9000-et. Ezzel a második legnagyobb Instagram táborral rendelkezünk az autós magazinok tekintetében, és úgy fest, hogy a növekedés üteme javuló tendenciát mutat.

Az Alapjárat Youtube csatornája

Októberben 500 új feliratkozónk lett, így már több mint 4000 felhasználóhoz jutnak el videós tartalmaink rendszeresen. Bár YouTube videóinkat nem boostoljuk, mégis minden téren fejlődést tapasztaltunk. Az átlagos nézési idő 84%-kal nőtt, ez számszerűsítve 461 ezer percet jelent, átlagosan 5:16-et.

A megtekintések 70%-kal nőttek, 87 ezerig pörgött e tekintetben a számláló. Ezt főként a céges összehasonlító tesztnek köszönhetjük, amit már 36 ezren tekintettek meg. Ha még nem láttad, most bepótolhatod!

Büszkék vagyunk rá, hogy kétszer annyi pozitív visszajelzés szeptemberhez képest, azaz 818 lájk érkezett kisfilmjeinkre, miközben a hozzászólások száma 130%-kal emelkedett.

Szeretnél hirdetni az Alapjárat felületein?

Az Alapjárat weboldalán értékesítésre váró felületek mellett Facebook- és Instagram oldalunkon valamint YouTube csatornánkon keresztül is hirdethetsz. Ha szeretnél tereméket, szolgáltatást népszerűsíteni felületeink egyikén, akkor írj egy e-mailt az info@alapjarat.hu címre, és egy bővített médiaajánlat mellett személyesen is betekintést nyerhetsz statisztikáinkba. Telefonon a +36-20-258-3707-es számon kereshetsz bennünket munkanapokon a 9:00 és 16:00 közötti idősávban.