A Toyota a világ legértékesebb autómárkája

Kiss Márton újságíró
Közzétéve:
2019-06-14, 09:40

A japán gigacég a Mercedest és a BMW-t előzte be. A TOP 10-ből a Porsche kiszorította a Maruti-Suzukit.

Nemrégiben kiadtak egy friss kutatást, amely a világ 100 legértékesebb márkáját rangsorolta. Természetesen az autógyártók sem maradhattak le a listáról, a háziversenyt a Toyota nyerte meg a Mercedes és a BMW előtt. Az összképet nézve viszont elszomorító a helyzet az ő szemszögükből, a Toyota csak a 41. helyre futott be a 100-as listán, a Mercedest az 54., míg a BWM-t az 55. helyre rangsorolták.

toyota logo szemből

A 100-as listára persze más autógyártók is felkerültek, de egyedül a Volkswagen tudott javítani a megítélésén, amelyet korábban rendesen megtépázott a 2015 őszén kirobbant dízelbotrány (mint ismert, a VW egyszerűen meghamisította a károsanyag-kibocsátásra vonatkozó adatokat). Érdekesség, hogy ugyanerre a listára 2018-ban felkerült a Marut-Suzuki, mostanra viszont beelőzte őt a Porsche.

Az autós világ friss híreiért tekintsd meg az Alapjárat hírműsorát!

Kapcsolódó írások

Volkswagen e-Up! elektromos kisautó elölről
2019. május 22.
Szlovákiában készülnek a konszern szupermini villanyautói
2018-as Suzuki Vitara elölről
2018. október 23.
Több jeles magyar képviselője is volt az autóiparnak világszerte az idők során, mára pedig számos nagyvállalat van jelen az ország különböző térségeiben.

További hírek