2023. március 16. | 12:42

Volkswagen Polo

Következő

Ez a facelift előtti 9N Polo Martin "Bonbon" Šťásek autója, amiben az 1,4-es PDTDI motor van. Az alap 74 lóerőt és 195 Nm-t többlépcsős programozással 120 lóerőre és 330 Nm-re húzták fel. Van rajta egy olyan program is, amivel durrogni, csattogni és lángolni is tud. 

Kapott új turbót, coolert, kipufugórendszert és K&N légyszűrőt is. Sok alkatrész políroztak fel vagy fényeztek le, így egy tiszta összkép alakult ki. A motorhoz az argentin piacos kivitel váltóját csatolták, ami hosszabb áttételű, a végsebesség pedig 245 km/óra.

Elöl a Leon Cupra R 4 dugattyús nyergei fogják a 325-ös tárcsákat, hátul pedig az Octavia I RS 280-as hűtött tárcsái dolgoznak. A nyergeket egy Kawasai gyöngyházkékkel fújták le.

A futómű levegős és Rubena lufikból, Accuair VU4 vezérlőből, kettő darab Viair kompresszorból és 11 literes tartályból, átalakított TA-Technix gátlókból áll és Fabia RS/Ibiza Cupra lengőkarok segítik elő a tökéletes ültetést. 

BBS RS2 felnik vannak alatta 8x17-es méretben, polírozott közepekkel és peremekkel, egyedi csavarokkal és szelepekkel. Van azonban még számos érdekes részlet.

Octavia II visszapillantók, Poli GTI küszöbök, sötétített Bi-Xenon fényszórók, Votex lökös, BlueMotion hátsó szárny, LED-es hátsó lámpák és japán változatos hátsó lökös. A Superb III Sportline Dragon Skin fényezésű Polóról a hátsó kilincsek is lekerültek.

Bentre Polo V GTI ülések, Golf 7 GTI kormány, Polo GTI váltógomb és fekete tetőkárpit került. Sok más GTI kiegészítő is van még, de Weichers bukócsövet is beszereltek. A hangrendszer Zenec MC292 fejegységből, Crunch hangszórókból, Digital Design mélynyomókból és DSL erősítőből áll.

Következő