2022. július 25. | 12:23

A cél, hogy még aznap megjavítsák az ügyfelek Tesláit.

Elon Musk Twitteren jelentette be, hogy olyan szolgáltatást akar bevezetni a Teslánál, amely a Forma-1 szerelőállásait veszi alapul. A cég már hónapok óta tervezi a szervizszolgáltatásainak megreformálását.

A cél az, hogy a bejelentett hibákat és autókat még az autó beérkezésének napján megtekintse egy Tesla-szerelő és meg is oldja a problémát. Ez azért is fontos, mert a cég felhasználóbázisa sokkal nagyobb ütemben fejlődik, mint az ügyfélszolgálat és a szerviz. Ez a különbség annyira láthatóvá vált, hogy a Tesla más részlegekről küldött át dolgozókat, hogy megszereljék az autókat, bármiféle tudás nélkül.

Egy céges megbeszélésen Musk kifejtette, hogy szerinte jó irányba haladnak a szervizszolgáltatásokkal, a telefonos applikáció és más megoldások miatt továbbra is jól állnak a többi gyártóhoz képest. Azonban Musk azt akarja, hogy tízszer jobbak legyenek, mint az ipar többi versenyzője.

A Tesla célja, hogy a szervizelendő autók kétharmadát még aznap megszereljék. Ezt nagyobb központokkal és specializált szolgáltatásokkal akarják elérni, amely a gyakorlatban azt jelenti, hogy minden szervizállomás külön megoldást kínál majd minden ügyfél számára. Ebbe a rendszerbe könnyen be lehet illeszteni az új „Forma-1-es” szerelői tervezetet is.

Tesla szerelés
Kép: Tesla

Nem ez az első eset, hogy a Tesla az autósportból veszi az ötleteit. 2015-ben a cég Kenny Handkammert alkalmazta az akkori szervizprogramjában, aki előtte 25 évig dolgozott a Red Bull F1-es csapatánál, mint vezető szerelő. Handkammer első intézkedése a Forma-1-es mintájú „gyors sáv” bevezetése volt a szerviközpontokban, amellyel lerövidítették a várakozási időt.

Ha szeretnél Teslát venni, akkor keresd fel a mah-ev.hu weboldalt! Král Ádám (adam.kral@mahzrt.hu), és Luczek Dávid (david.luczek@mahzrt.hu) készséggel állnak rendelkezésedre telefonon (+36-20-666-8888) vagy e-mailben.