Pár nap alatt bejárta a közösségi médiát az a felvétel, melyen a San Franciscó-i rendőrök megállítanak egy Chevrolet Bolt típusú gépjárművet, mert nem világított az első lámpája. A Bolt a Cruise vállalat önvezető autója volt, így a rendfenntartók dolga egy kicsit nehezebbé vált.

A videón látszik, ahogy a Bolt szépen lelassít, majd a járőrkocsi megáll mögötte. Az egyik rendőr kiszállt, benézett a kocsi ablakán, ahol legnagyobb meglepetésére nem talált sem sofőrt, sem pedig utast. A járőr sikertelenül próbálta kinyitni az ajtót, majd visszasétált a rendőrautóhoz, mire a Bolt elindult. Az önvezető kocsi áthajtott egy kereszteződésen, majd lehúzódott az út szélére. A rendőrök ekkor ismét mögé parkoltak.

A Cruise a Twitteren reagált a történtekre, szerintük a Bolt a programozásnak megfelelően működött, illedelmesen félreállt, ám a rendőr távozásával úgy értelmezte, hogy folytathatja útját. A vállalat a San Franciscó-i Rendőrkapitánysággal közösen dolgozik az ehhez hasonló helyzetek megoldásán, a rendőröknek egy megadott telefonszámon kell jelenteniük a problémákat a kezelőszemélyzet felé.

Az önvezető autókkal kapcsolatban jogilag szürke területnek számít a felelősség kérdése egy szabálysértés vagy bűncselekmény esetén. Amennyiben ezeket a kérdőjeleket nem egyenesítik ki időben, az önvezető járművek elfogadása és elterjedése csak még komplikáltabbá válhat. Az autógyártók közül a Mercedes fogalmazta meg, hogy vállalná a felelősséget akkor, ha a 3-as szintű Drive Pilot rendszere hibát követne el. Ez a berendezése már lehetővé teszi, hogy a sofőr levegye a kezét a kormánykerékről, ám az erre vonatkozó szabályok eltérőek az Egyesült Államok egyes államaiban.