A Cayenne a Panamera 4 literes V8 blokkját örökölte, kívülről-belülről pedig még tovább finomodott a Porsche terepjárója.
3.9 másodperc. Ennyi kell mindössze a Sport Chrono csomagos Cayennek, hogy a mutató elérjen 100-ra. Amúgy ez az idő 4.1 szekundum, ami alapból nem rossz egy ekkora monstrumnál. 542 lóerő és rendkívül fejlett összkerékhajtás csapatmunkája ez az eredmény.
Ezt csinálja nagyon jól a Porsche, klasszikus vonalakat tesz időtlenné
Természetesen ez a teljesítmény típuson belül a csúcsragadozót jelöli, ennél csak gyengébb változatok lesznek elérhetőek. A négyliteres V8 rendkívül kompakt, mivel a turbófeltöltők a hengersorok között helyezkednek el. A motort olyan közel helyezték a földhöz amennyire azt egy terepjáró lehetővé teszi, így az autó súlypontja meglehetősen alacsonyan pozicionált. Jelenleg a Panamerát hajtja ez a motor, az 542 ló mellé 770 Nm nyomaték párosul.
2018-tól már szelheti az utakaz az újgenerációs SUV
A Porsche nem csak a gyorsulásra fektetett különös gondot, elektromos, állítható aktív lengéscsillapítók és aktív stabilizátorrendszer kap helyet a bódé alatt. Az agilis mozgás érdekében a hátsókerék-kormányzás sem maradhat el. A Porschenál már megszokott opcionális kopásálló karbon-kerámia fékrendszer mellett aktív fékszárnyat is kap az új Cayenne. Az adaptív hátsószárny nem leszorítóerőt generál, hanem a fékezőerőt javítja, méghozzá drasztikusan. Érdekes megoldás, főleg, hogy SUV-n ilyet még nem használt egyetlen gyártó sem. 250 km/h-s fékezésnél 2 métert nyer a rendszer egy hagyományos megállással szemben.
Belülről is impozáns a hatalmas kijelzővel szerelt Cayenne
A dizájn nincs túltolva, apró különbségek fedezhetőek csak fel a többi Cayennehez képest. A legszembetűnőbb talán a 21 colos könnyűfém felniszett, illetve az enyhén szélesített sárvédők. Enyhe változtatást hoznak még a fényszórók, fényezett karosszéria elemek és kiegészítők, illetve a kipufogók. A beltér is a Panamera kialakítását örökölte, középen a már megszokott 12.3 colos kijelzővel. A sportos kormány és a 18 módon állítható kagylósabb ülések egyszerre kényelmesek és dinamikusak. A tökéletes hangzás érdekében a Bose szállította a hifit. Nem aprózták el, 610 Watt a teljesítménye a rendszernek.
Kényelmes, szép és erős a prémium SUV
Ha megtetszett az új Cayenne Turbo, bizony mélyen a zsebedbe kell nyúlnod. 35 millió forint alatt ne is keresd a kereskedésekben 2018-tól.
Természetesen ez a teljesítmény típuson belül a csúcsragadozót jelöli, ennél csak gyengébb változatok lesznek elérhetőek. A négyliteres V8 rendkívül kompakt, mivel a turbófeltöltők a hengersorok között helyezkednek el. A motort olyan közel helyezték a földhöz amennyire azt egy terepjáró lehetővé teszi, így az autó súlypontja meglehetősen alacsonyan pozicionált. Jelenleg a Panamerát hajtja ez a motor, az 542 ló mellé 770 Nm nyomaték párosul.
A Porsche nem csak a gyorsulásra fektetett különös gondot, elektromos, állítható aktív lengéscsillapítók és aktív stabilizátorrendszer kap helyet a bódé alatt. Az agilis mozgás érdekében a hátsókerék-kormányzás sem maradhat el. A Porschenál már megszokott opcionális kopásálló karbon-kerámia fékrendszer mellett aktív fékszárnyat is kap az új Cayenne. Az adaptív hátsószárny nem leszorítóerőt generál, hanem a fékezőerőt javítja, méghozzá drasztikusan. Érdekes megoldás, főleg, hogy SUV-n ilyet még nem használt egyetlen gyártó sem. 250 km/h-s fékezésnél 2 métert nyer a rendszer egy hagyományos megállással szemben.
A dizájn nincs túltolva, apró különbségek fedezhetőek csak fel a többi Cayennehez képest. A legszembetűnőbb talán a 21 colos könnyűfém felniszett, illetve az enyhén szélesített sárvédők. Enyhe változtatást hoznak még a fényszórók, fényezett karosszéria elemek és kiegészítők, illetve a kipufogók. A beltér is a Panamera kialakítását örökölte, középen a már megszokott 12.3 colos kijelzővel. A sportos kormány és a 18 módon állítható kagylósabb ülések egyszerre kényelmesek és dinamikusak. A tökéletes hangzás érdekében a Bose szállította a hifit. Nem aprózták el, 610 Watt a teljesítménye a rendszernek.
Ha megtetszett az új Cayenne Turbo, bizony mélyen a zsebedbe kell nyúlnod. 35 millió forint alatt ne is keresd a kereskedésekben 2018-tól.