Egyedi far-részt kapott a karambolos Polo

Közzétéve:
2020-09-28, 06:10

Panek József olvasónk írása.

Az 1996-os Volkswagen Polo Classic-ot 2011-ben vásároltam meg egy idős házaspártól. Nagyon szerette az idős bácsi a kocsit, garázsban tartotta és vigyázott rá, azért adta el mert újabbra cserélték. Ahogy megvettem a kocsit teljes üregvédelmet csináltam és négy réteg alvázvédelmet kapott, sőt a kerékdoboknál is lekezeltem még külön a kasznit, hogy ne kezdje ki a rozsda. Ezek után színre fújtam az alvázat, úgy nézett ki az alja, mintha akkor gurult volna ki a gyárból.

VW Polo Classic

2017. 09. 22-én viszont belém jöttek egy rendőrlámpánál és szendvicsbe kerültem. Az előttem lévő is beletolodott egy másik autóba, akkora sebességgel jöttek belém, ha jól tudom 90 km/h-val, lakott területen belül. Egy ismerős kihúzta a kasznit, majd apámmal megcsináltuk a hátulját, amibe néha anyum is segített. Szóval annyira sok időm és energiám benne van, hogy ki sem merem nagyon hozni a garázsból, így inkább vettem egy olyan kocsit, amit kevésbé sajnálok használni. A baleset után a B6-os Passat lámpáit használtuk fel, ezt fél évig szerkesztgettük, a Nissan GTR-re is hasonlít talán ez a megoldás. A csomagtartóban lévő lámpákat is megcsináltam, hogy legyen rajta helyzetjelző, fékjelzés és plusz index.

VW Polo classic 1.4

Neked, hogy tetszik ez a megoldás?

Az autós világ friss híreiért tekintsd meg az Alapjárat hírműsorát!

Kapcsolódó írások

Egy Beetle pick-up alapokon – V6-os bogár tuning
2018. szeptember 04.
Német bódé, amcsi alvázzal és motorral egy kanadai fanatikus keze nyomán.
2020-ra megérkezik a hibrid VW Golf GTI
2017. január 31.
A következő generációs Volkswagen Golf GTI elérhető lesz hibrid hajtással is

További hírek