2017. augusztus 07. | 15:58

Júliusban néhány nehézség ellenére megdőlt a napi- és a havi látogatottsági rekordunk a nyári "uborkaszezon" ellenére. Útjára indítottuk az Alapjáratos hírlevelet is, melyet heti rendszerességgel kapnak meg feliratkozóink.

100 ezer fölött weboldalunk látogatottsága

Július hónap kiemelkedő látogatottsági adatokat hozott. A hónap közepén megdőlt a napi csúcs, július 17-én hétfőn 10.667-en navigáltak a www.alapjarat.hu címre - ez közel kétszerese a legjobb júniusi napnak. Az Alapjárat története során először a havi látogatószám hatszámjegyűre nőtt, egész pontosan 102.812 felhasználó böngészte oldalainkat 31 nap alatt. Akár ennél magasabb is lehetett volna ez a szám, ha a hónap végén nem esik ki a Facebookról érkező forgalmunk nagy része, amiről még később lesz szó.

Júliusban elérte a 100.000-es látogatottságot az Alapjárat honlapja

Júliusban meghaladta a 100.000-es látogatottságot az Alapjárat honlapja

Beindítottuk a hírlevelet is, ahogyan ígértük. Heti rendszerességgel küldünk értesítőt a legérdekesebb cikkekről azok elektronikus postaládájába, akik feliratkoznak hírlevelünkre. Már több, mint 100-an tették ezt meg, így hamarosan közzétesszük, ki nyerte az Alapjáratos bögrét a feliratkozók közül.

14 ezresre nőtt az Alapjárat Facebook rajongótábora

Az év elején célként a 20.000-es Facebookos követőtábort fogalmaztuk meg. Jelenleg úgy tűnik jó úton haladunk, hiszen az előző hónaphoz képest több, mint kétezerrel többen kedvelik az Alapjárat Facebook oldalát. Ez az ütemű növekedés igencsak pozitív meglepetés annak fényében, hogy a szabadságolások miatt nem tudtunk annyi cikket írni, mint normál esetben, valamint a hónap végén jó pár napig nem tudtunk hirdetni sem technikai okokból kifolyólag.

Igyekszünk lépést tartani a trendekkel, így az autós tesztekről készült videókat immáron közvetlenül Facebook oldalunkról is elérhetitek. Stábunk járt a sajtósok rendezvényén a Driving Camp épített akadálypályáin, ezt a videónk e pillanatban 47.814 megtekintésnél jár a kék óriáson.

A cikkek közül ismét a népszerű top8-as sorozat egy tagja lett a legnézettebb, 257.893 eléréssel rendelkezik a 8 legmegbízhatóbb motorról szóló írás.

Az Alapjárat Instagram oldala robbanásszerűen fejlődik

Nagy energiákat mozgósítottunk, hogy az Instagramon is letegyük a névjegyünket, erőfeszítéseink kifizetődni látszanak. Egy hónappal ez ezelőtt félszáz követőnél jártunk, most már 899-et mutat a számláló. Az utóbbi időben a reakciók száma is megnövekedett, 50-80-an lájkoljátok képeinket, amikből megpróbálunk egyre többet feltölteni, törekedve mindeközben a minőség megőrzésére.

Újabb tesztvideók az Alapjárat YouTube csatornáján

Hét újabb videót töltöttünk fel a legnépszerűbb közösségi videómegosztó portálra, a YouTube oldalára. Ezek túlnyomó többsége teszvideó, de júliustól a YouTube-on értesülhettek első kézből nyereményjátékaink győzteseiről is, amelyeket videós sorsolás formájában teszünk közzé.

Legutóbb a Mitsubishi Lancer Evolution IX-et tesztelte csapatunk, de a régebbi videókat is érdemes megnéznetek, ha még nem tettétek. A Lada 4x4 Urban tesztvideó továbbra is a legnézettebb, egy hónap alatt 2.000-ről közel 3.500-ra ugrott a szóban forgó videó letöltésszáma.

Prémium partnereket keresünk!

Június végén indítottuk új projektünket, igyekeztünk szorosabb köteléket kialakítani olyan cégekkel, amelyek prémium termékeket vagy szolgáltatást kínálnak ügyfeleiknek. Ha úgy érzed, a te céged megfelel ezen kritérium valamelyikének, keress meg bennünket e-mailben az info@alapjarat.hu címen, vagy munkanapokon 9:00 és 16:30 között a +36-20-299-58-30-as telefonszámon.