2018. április 11. | 19:30

A márciusi statisztikai adatokat elemezve egyértelmű, az Alapjáratra egyre többen igazi brandként tekintenek. Megdőlt weboldalunk havi látogatottsági rekordja, míg a közösségi oldalainkon is tovább gyarapodott követőtáborunk.

Weboldalunk látogatottsága tovább nőtt

Miközben a hirdetésekre szánt költségkeretet nem növeltük, mégis tovább nőtt az Alapjárat weboldalának látogatottsága márciusban. Ez jórészt annak köszönhető, hogy egyre több az olyan látogatónk, akik organikusan, keresőkből érkeznek, vagy pedig más weboldalak hivatkoznak ránk, és így kötnek ki nálunk új olvasók. Érdemes szemügyre venni az organikus forgalmat mutató grafikont, mely az indulástól, 2016 októberétől mutatja az értékeket.

Alapjarat.hu organikus forgalom

2018 márciusa során összesen 171 ezer egyedi felhasználó kereste fel a www.alapjarat.hu címet, hogy elolvassa az autós világ legfrissebb híreit, érdekességeit, tájékozódjon a Genfi Autószalon eseményeiről vagy éppen a hazai autós programokról. Átlagosan továbbra is 2,3 oldalt tekintenek meg látogatóink, és nagyjából 2,5 percet töltenek el, mielőtt továbbállnak.

A demográfiai viszonyok tekintetében azt tapasztaljuk, egyre inkább sikerül megszólítani az idősebb korosztályt is, havonta 2-3%-kal magasabb a középkorúak aránya, míg az idősebbek fél százalékkal lettek többen. Ez talán annak is betudható, hogy március közepén egy rádió-interjún is részt vett két fő stábunkból, a Budaörs Rádióban mutatkozhatott be csapatunk - az adás online visszahallgatható. Ezen felül egyre többen hivatkoznak cikkeinkre különféle portálokon, fórumokon, beleértve a legnagyobb autós oldalakat.

Alapjarat.hu 2018 március weboldal látogatottság

28 ezer Facebook rajongó

Csupán három hónap telt el az évből, máris mintegy 40%-kal növekedett Facebook oldalunk kedvelőinek száma. Ez különösen a magazinokat érintő algoritmus-változások tükrében kiemelkedő adat. Míg a versenytársak a kék óriáson hetente legfeljebb 0,2%-kal növekednek, addig az Alapjárat stabilan +1% fölött teljesít. Csak márciusban 1478-an jelezték, ők is szeretnének a magyar autós közösséghez tartozni.

Oldalainkat összesen 2,7 millióan érték el, 341 ezer bejegyzés aktivitást mutatva. Ha egyetlen posztot, cikket kellene kiemelni március hónap során, akkor az méltán a Volkswagen konszern 5 korszakalkotó tanulmányautója, Nagy Alexander írása viharsebességgel verekedte be magát a top cikkeink közé olvasottság tekintetében.

 

Kombi A8? Ötajtós Phaeton? ‼Tizenhat‼ hengeres Audi? Először talán furcsán hangzanak ezek a konceptek, de kiemelkedő szerepük volt VW-csoport későbbi sikereiben!??
#Alapjárat #Volkswagen #Tanulmányautó #Concept

Közzétette: Alapjárat – 2018. március 15.

 

Instagram, Youtube jelenlét fokozása

Egyre több saját képet osztunk meg Instagram oldalunkon, főként a nemzetközi és hazai autós események idején kapcsolunk turbó fokozatba, de a különféle sajtótájékoztatókon, autószalonok megnyitóján is rendre képviseli valaki az Alapjáratot. Az eredmény számszerűleg is nyomon követhető, immáron 3305 követőnk van, ráadásul egyre növekvő aktivitás érkezik a posztokra.

 

 

Youtube csatornánkról sem feledkezünk meg, bár egy videós anyag összeállítása mindig komoly előkészületeket igényel, hiszen törekszünk arra, hogy igényes munkát publikáljunk. Márciusban készült el a bolondok napjára szánt tesztvideó, melyben három eladhatatlan járgányt teszteltünk. Meglehetősen hamar nagy nézettséget ért el, immáron 57 ezeren indították el.

 

 

 


 

 

Feliratkozóink száma átlépte a 2000-es küszöböt, míg videóinkat átlagosan bő öt percig nézik, úgy tűnik tehát, sikerült felkelteni az érdeklődését követőinknek ezen a platformon is.

Prémium partnereket keresünk!

Ha szeretné dinamikusan fejlődő oldalunkat támogatni, kérje médiaajánlatunkat e-mailben az info@alapjarat.hu címen, de kereshet bennünket telefonon is munkanapokon 9:00 és 16:30 között a +36-20-258-3707-es számon.