2017. december 06. | 11:48

Számos autós teszt és új partnerkapcsolatok kialakítása mellett jó néhány kihívással is megküzdöttünk novemberben, eközben Youtube csatornánk nézettsége komoly fejlődésnek indult.

November a tesztek jegyében telt, az új autók közül az Audi SQ7 mellett a Honda Civicet, a Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD-t, és a "kisgömböcöt", azaz a Citroën C3 Aircross-t is bemutattuk. Izgalmas kihívást jelentett, hogy novembertől megjelent egy állandó rovatunk a vs.hu-n, ahol a teszteken kívül olyan érdekes témákról esik szó, mint például mi hajtja majd a jövő autóit.

A hónap közepétől - rajtunk kívül álló okok miatt - nem tudtunk hirdetni a Facebookon. Ez jelentősen meglátszott a forgalmi adatainkon, ám így is szép elérést produkáltak cikkeink, és drasztikusan a weboldali forgalmunk sem esett vissza. Így is képesek voltunk átlagosan 2-3.000-es napi látogatószámot vonzani az Alapjárat weboldalára, így 86 ezer egyedi olvasót regisztráltunk november folyamán. Külön öröm, hogy a látogatók átlagosan közel 2,5 percet időztek a honlapon, és a többség nem csak egy, hanem 2-3 cikket is megnyitott.

Az Alapjárat látogatottsága 2017 novemberében

Míg korábban forgalmunk 95%-a a közösségi médiából érkezett, elkezdtünk máshonnan is olvasókat toborozni. Jellemzően napi 500 kattintás érkezik organikusan, amely közel 13%-ot tesz ki, a látogatások 10%-a pedig az Alapjárat weboldalának direkt felkeresésével érkezett.

Az Alapjárat weboldalának forgalmának megoszlása

20 ezer fölött Facebook rajongótáborunk

November végére több, mint 20.000-en kedvelték az Alapjárat Facebook oldalát, azaz 1.000 új állandó olvasóra tettünk ezzel szert. Hálánk jeléül nyereményjátékot hirdettünk, egy Nissan Leaf bérletet sorsolunk ki egy teljes hétvégére a Magyar Autókereskedőház Zrt. felajánlásának köszönhetően.

Instagram és Youtube jelenlét

A közösségi csatornák közül kiemelt figyelmet fordítunk a Facebook mellett az Instagram oldalunk fejlesztésére, mely 2500 fölötti követőtáborral rendelkezik. E mellett fokozott energiát fektettünk abba, hogy a Youtube csatornánkon még jobb minőségű és szórakoztatóbb tartalmakat tegyünk közzé, megőrizve a szakmai hitelességet mindeközben. A visszajelzések alapján nem haladunk rossz úton, hiszen feliratkozóink száma már meghaladja a 400-at, ami október végéhez képest 25%-os növekedést jelent. Ezzel párhuzamosan videóink megtekintése is megugrott. Legnépszerűbb kisfilmünk továbbra is a Lada 4x4 Urban teszt, amely 1 hónap alatt 16 ezresről 30 ezres megtekintésre kúszott fel.

Citroen C3 Aircross

Prémium partnereket keresünk!

November során új cégekkel bővült partnereink száma, decemberben pedig szeretnénk újabb megállapodásokat tető alá hozni. Elsősorban olyan cégeket keresünk, amelyek prémium termékeket vagy szolgáltatást értékesítenek. Hamarosan megkezdődik weboldalunkon a reklámfelületek értékesítése, így várjuk a hirdetők jelentkezését.

Minden munkanap ellenőrizzük e-mail fiókunkat, várjuk a leveleket az info@alapjarat.hu címre, valamint a hívásokat munkanapokon 9:00 és 16:30 között fogadjuk a +36-20-258-3707-es telefonszámon.