Októberi statisztikák: Bővült a szerkesztőség, új témák a fedélzeten!

Tóth Balázs
Frissítve:
2018-09-18, 21:57

Október folyamán új munkatársakkal bővült az Alapjárat szerkesztősége. Ennek következtében új témák, rovatok is felbukkantak online magazinunkban, és egyre több cikket teszünk közzé.

A közelmúltban autós újságírókat kerestünk csapatunkba, szép számmal akadtak jelentkezők. A legígéretesebb jelöltekkel meg is kezdtük az együttműködést, melynek részeként új témák kerülnek fel az Alapjárat weboldalára nap mint nap. Kissé több figyelmet kapott drift és a tuning is.

A megnövekedett cikkszámmal párhuzamosan az olvasottság is jelentősen megugrott, míg szeptemberben 87 ezren voltak kíváncsiak publikációinkra, addig októberben ismét jóval 100 ezer fölé kúszott ez a szám, 113 ezren kattintottak cikkeinkre.

Alapjárat.hu látogatók 2017 október

Az Alapjárat weboldalának látogatottsági statisztikája - 2017 október

19 ezer fölött Facebook követőink száma

A Facebookon egy híján húszezresre nőtt az Alapjárat közössége, ami közel 2.000 új érdeklődőt jelent. Ezúton szeretnénk megköszönni mindenkinek, aki egy lájkkal vagy megosztással segít bennünket, hogy célba érjenek tartalmaik a "kék óriáson". Hamarosan elérjük a 20.000 lájkolót, melynek kapcsán egy nagyszabású nyereményjátékkal jelentkezünk, részletek hamarosan.

Stábunk járt a Budapesti AutoShow-n, több tucat fotót készítettünk a lenyűgöző BMW, Opel, Nissan és Peugeot modellekről. Legnépszerűbb Facebook posztunknak a BMW 850i tesztje bizonyult, a bejegyzés 165 ezer elérésnél, 1500 reakciónál és 165 megosztásnál jár, míg magát a videót már több, mint 33 ezren nézték meg a legnépszerűbb közösségi oldalon.

[embed]https://www.facebook.com/alapjarat/posts/1945487069035105[/embed]

25%-kal több Instagram követő

Az Alapjárat Instagram oldalának is hónapról-hónapra nő a népszerűsége, mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az, hogy újabb 500 követőre tettünk szert. Ha még nem tetted, érdemes neked is követni bennünket az Instagramon, hiszen ott olyan fotókat is megosztunk, amiket máshol nem. Októberben - ha elég élelmes voltál - akár élő videó formájában is elcsíphettél bennünket, főként autós rendezvények idején érdemes kiemelten figyelemmel kísréni bennünket ezen a platformon.

Újabb tesztvideók az Alapjárat Youtube csatornáján

A már említett BMW E31 850i teszt az Alapjárat Youtube csatornájára is felkerült, e mellett a Suzuki Ignis GLX 4WD tesztjéről is készítettünk videófelvételt. Jó látni, hogy nem csak az új, de a régebbi tesztek iránt is folyamatos az érdeklődés, az öt hónappal ezelőtt forgatott Lada 4x4 Urban tesztvideó már 16 ezres megtekintésnél tart, feliratkozóink száma pedig már közel 300.

Prémium partnereket keresünk!

Továbbra is várjuk azon cégek jelentkezését, amelyek prémium termékeket vagy szolgáltatást kínálnak ügyfeleiknek. Kölcsönös együttműködésre nyitott érdeklődők és hirdetők jelentkezését egyaránt várjuk. Kapcsolatfelvételhez írj egy levelet az [email protected] címre, vagy hívj bennünket munkanapokon 9:00 és 16:30 között a +36-20-258-3707-as telefonszámon.

Kapcsolódó írások

Augusztusi statisztikák: Új weboldal látogatottsági rekordok
2018. szeptember 11.
A Facebookon és az Instagramon is jelentősen növekedett az Alapjárat rajongótábora, így weboldalunk lágotatottsága is jelentősen megugrott.
Márciusi statisztikák: Az Alapjárat igazi branddé válik
2018. április 11.
A márciusi statisztikai adatokat elemezve egyértelmű, az Alapjáratra egyre többen igazi brandként tekintenek. Megdőlt weboldalunk havi látogatottsági rekordja, míg a közösségi oldalainkon is tovább gyarapodott követőtáborunk.
Áprilisi statisztikák: A 100 legnépszerűbb Facebook oldal között az Alapjárat!
2018. május 09.
Április meglehetősen izgalmasan telt az Alapjárat számára. Számos hazai eseményről tudósítottunk, felkerültünk egy top100-as listára, valamint Tassi Attilával bejártuk a Hungaroringet is!
Májusi statisztikák: 31 ezer fölött jár Facebook közösségünk, videóblog indult Youtube csatornánkon!
2018. június 05.
Május közepén túlszárnyalta a bűvös 30 ezres határt Facebook kedvelőink száma, azóta pedig további ezer fő csatlakozott. Youtube csatornánkon Jobb1 néven videóblog indult.