A Kunmadarasi Repülőtérre gyűltek a Miaták és tökéletesen elfértek az Extrém Fesztivál mellett, ahol többek közt gyorsulási bajnokság zajlott. Biztosan nagyon izgalmas volt, de oda csak egy-két miatárs miatt néztem be. A szervezésben is voltak fennakadások, amit már érkezésnél első kézből tapasztaltam. Igazából nem tudom, hogy miért lepődök meg ennyi év után is ezen. Nagyon kevés, olyan hazai rendezvényen voltam, ahol minden flottul ment. De nem is érdemes többet foglalkoznom ezzel.

A Magyar MX-5 Klubhoz mentem és ott semmi probléma nem volt, minden működött.


Lassan két éve, hogy megvan az NB-m, Adri körülbelül azóta noszogat, hogy menjek el vele egy találkozóra, de valahogy mindig közbe jött valami. Meg az őszintét megvallva nem is nagyon mozgatott a gondolat, hogy ellátogassak akár egyre is. Az élet a legjobb rendező, ezt nyilván tudod te is! Úgy alakult, hogy a saját MX-5-öm nélkül, off autóval kellett részt vennem az első találkozón. Volt egy kis incidensem egy bolgár kamionossal, ezért most pihen a kicsi kocsi.

Nagyon kedvesen és közvetlenül fogadtak a márkatársak, annak ellenére, hogy sokan szerintem a Facebook csoportba posztolt balesetről szóló cikkben találkoztak először a nevemmel és az autómmal.

Szombaton kora reggel felkerekedtem, hogy időben leérjek a találkozóra. A vérbeli fanatikusok, már 9 óra után ott voltak, de persze elvétve később is érkeztek még.


A rendezvényen három helyen lehetet Macudákat látni. A gyorsulásnál, a gyülekezőhelyen és az ügyességi/szlalom pályán. Én az utóbbi kettő közt mozogtam inkább, mert ott csinálták a
showt rendesen!

Nagyon sok jó dolog van MX-5-ökben, - tudnám sorolni egy ideig - és mindig találok valami pozitívumot, most éppen az tűnt fel, hogy a rengeteg kiegészítőnek köszönhetően, ami akár két generációval kompatibilis nincs két egyforma! Szóval, ha egyedi autót szeretnél, amilyennel tuti nem találkozol szembe, akkor íme egy opció.

Örülök, hogy végül elmentem Kunmadarasra, kedvet kaptam klub találkozókra járni. Remélem a legközelebbire már a saját kis Miatámmal gurulhatok.

Forrás:

  • Alapjárat helyszíni tudósítás