Lerántotta a SEAT a leplet az új hot hatchről, ami 300 lóerő feletti teljesítménnyel érkezik és a Frankfurti Motor Show-n lesz látható!
A Leon Cupra R a SEAT eddigi legerősebb csapotthátúja, és limitált példányszámban lesz elérhető. A leplet egy webkonferencián rántották le az új modellről, a részleteket viszont csak nagyvonalakban hintették el, hogy továbbra is izgalmas maradjon.
Merész a bronz betétek ilyen gazdag használata az új Cupra R-en
A tüzes kis hatch szíve a Cuprából ismert 2 literes turbós, négyhengeres benzines, ami egy kis kezeléssel immáron 306 lóerőt tud leadni. A spanyol gyártó ezennel eddigi legnagyobb teljesítményű modelljét tárta fel a publikum elé. Sajnos a megszokott fronthajtást örökli, összkerék rendszerrel nem lesz elérhető. A váltó hatos manuál, illetve egy szintén hatsebességes DSG lehet, ám ez esetben 300 lóerővel kerül piacra a modell. További részleteket nem árultak el a spanyolok, így a Cupra 300 eddigi adatai alá kell lőni pár tizeddel. Erre alapozva a 0-100 5.5 másodperc környékén lesz teljesíthető. A futómű a SEAT adaptív rendszerét kapja, a fékeket pedig a jól bevált Brembo biztosítja.
A beltér és a külső mellett, a kerekek is a bronzkorból jönnek a Cupra R-re
A külső sem maradt érintetlen, a Cupránál is agresszívebbre vették a nyelvezetet. Hivalkodó lökhárítók, hátul egy szembetűnő hátsó diffúzorral karöltve. Szénszálas anyagból is gazdagon használtak a készítők, az ultrakönnyű anyagból található az első koptatón, a hátsó spoileren és a küszöbléceken is. A másik irányadó elem a réz, a szürke külsőt is ezzel próbálják feldobni, illetve a beltérben is domináló elem lesz, a SEAT elmondása szerint, ugyanis ezekről még nem mutattak képet. Érdekes próbálkozás, eddig nem erőltették az autógyártásban, lehet, hogy nem véletlen.
Szolidnak semmiképp sem mondható a Cupra R
A beltérben is ez a vonal várható, karbon és réz elemekkel. A sportosság jegyében továbbá alcantara betéteket, illetve kormányt és váltószoknyát találsz majd.
Az én szememnek rengeteg a bronz, pedig jól nézne ki a Cupra R
A Cupra R hamarabb jön, mint gondolnád, az első darabok már év végén elérhetőek lesznek. Ha szeretnél egyet, gyorsan kell lenned, ugyanis 799 darab készül a széthúzott Cuprából. Az ár egyelőre ismeretlen, várhatóan 11 millió forint fölé lesz árazva, kérdés, hogy mekkora lesz az érdeklődés egy limitált SEAT-ra.
A tüzes kis hatch szíve a Cuprából ismert 2 literes turbós, négyhengeres benzines, ami egy kis kezeléssel immáron 306 lóerőt tud leadni. A spanyol gyártó ezennel eddigi legnagyobb teljesítményű modelljét tárta fel a publikum elé. Sajnos a megszokott fronthajtást örökli, összkerék rendszerrel nem lesz elérhető. A váltó hatos manuál, illetve egy szintén hatsebességes DSG lehet, ám ez esetben 300 lóerővel kerül piacra a modell. További részleteket nem árultak el a spanyolok, így a Cupra 300 eddigi adatai alá kell lőni pár tizeddel. Erre alapozva a 0-100 5.5 másodperc környékén lesz teljesíthető. A futómű a SEAT adaptív rendszerét kapja, a fékeket pedig a jól bevált Brembo biztosítja.
A külső sem maradt érintetlen, a Cupránál is agresszívebbre vették a nyelvezetet. Hivalkodó lökhárítók, hátul egy szembetűnő hátsó diffúzorral karöltve. Szénszálas anyagból is gazdagon használtak a készítők, az ultrakönnyű anyagból található az első koptatón, a hátsó spoileren és a küszöbléceken is. A másik irányadó elem a réz, a szürke külsőt is ezzel próbálják feldobni, illetve a beltérben is domináló elem lesz, a SEAT elmondása szerint, ugyanis ezekről még nem mutattak képet. Érdekes próbálkozás, eddig nem erőltették az autógyártásban, lehet, hogy nem véletlen.
A beltérben is ez a vonal várható, karbon és réz elemekkel. A sportosság jegyében továbbá alcantara betéteket, illetve kormányt és váltószoknyát találsz majd.
A Cupra R hamarabb jön, mint gondolnád, az első darabok már év végén elérhetőek lesznek. Ha szeretnél egyet, gyorsan kell lenned, ugyanis 799 darab készül a széthúzott Cuprából. Az ár egyelőre ismeretlen, várhatóan 11 millió forint fölé lesz árazva, kérdés, hogy mekkora lesz az érdeklődés egy limitált SEAT-ra.