Az Audi még 2015-ben rukkolt elő egy zseniális kiegészítővel, hogy köszönetet mondhasson hűséges és egyben éhes Japán ügyfeleinek
„A haladás technikája” továbblépett egy teljesen új szintre, az Audi zászlóshajója, az A8, 2014-ben robbant be a Japán piacon. Az eddigi 3.0/4.0-ás modelleket követően itt az 5.5, amely kizárólag a Japán közönséget célozza. Az Audi törekedett arra, hogy a fejlett technikákat ötvözze a mindent kielégítő extrákkal, a nagyigényű ügyfelei számára. A modell neve két szóból ered: 5= GO, 0.5= HAN, együtt a kettő, GOHAN, ami rizst jelent Japánul.
A berendezés a két hátsó ülés között foglal helyet
A Japán rizsfogyasztás kultúrája előtt is tisztelegve, az Audi A8 5.5 a világ első rizsfőző rendszerével lett ellátva, ami a hátsó középkonzolban található. 435 lóerős monstrumban megtalálhatóak a színben passzoló teás csészék, tányérok és tálak összessége. A nagy teljesítményű motornak köszönhetően intenzív hőátadásra képes a szerkezet, aminek következtében a széles rizses kondérban, japánul Hagama, közvetlenül a motor hőjének segítségével puhul meg a rizs.
Érintőképernyőről irányítható főzési módok
Az érintőképernyő menüjében választhatnak a tulajdonosok több főzési lehetőség közül. Hőmérséklet és nyomásvezérlők, egy időzítő és még sok más beállítás kapott helyet a hagyományos klímavezérlő helyett. A hosszú tengelytávú autó belső része rendkívül ellenálló anyagból készült, tatami szövetből, igazodva Japán klíma magas hőmérsékletéhez és páratartalmához. Krém és zöld színek harmóniájában élvezhetjük a tradicionális éttermi hangulatot. Természetesen a fenti autó megálmodója csak egy áprilisi tréfának szánta ezt a guruló kifőzdét, de azért jó volt elkalandozni a gondolattal. Mindenesetre várjuk a magyar ügyfeleket célzó luxuslimuzin vízióját április elsején! Forrás: Ajánlott cikkek:
A Japán rizsfogyasztás kultúrája előtt is tisztelegve, az Audi A8 5.5 a világ első rizsfőző rendszerével lett ellátva, ami a hátsó középkonzolban található. 435 lóerős monstrumban megtalálhatóak a színben passzoló teás csészék, tányérok és tálak összessége. A nagy teljesítményű motornak köszönhetően intenzív hőátadásra képes a szerkezet, aminek következtében a széles rizses kondérban, japánul Hagama, közvetlenül a motor hőjének segítségével puhul meg a rizs.
Az érintőképernyő menüjében választhatnak a tulajdonosok több főzési lehetőség közül. Hőmérséklet és nyomásvezérlők, egy időzítő és még sok más beállítás kapott helyet a hagyományos klímavezérlő helyett. A hosszú tengelytávú autó belső része rendkívül ellenálló anyagból készült, tatami szövetből, igazodva Japán klíma magas hőmérsékletéhez és páratartalmához. Krém és zöld színek harmóniájában élvezhetjük a tradicionális éttermi hangulatot. Természetesen a fenti autó megálmodója csak egy áprilisi tréfának szánta ezt a guruló kifőzdét, de azért jó volt elkalandozni a gondolattal. Mindenesetre várjuk a magyar ügyfeleket célzó luxuslimuzin vízióját április elsején! Forrás: Ajánlott cikkek: