Magyarországon az új G-osztály! - GALÉRIA

Frissítve:
2018-09-18, 21:58

A Pappas Auto exkluzív rendezvényén vettünk részt, ahol nem csak az új Lounge szalont, hanem az új Mercedes-Benz G-osztály is megcsodálhattuk

Hirtelen jött lehetőség hullott az ölünkbe Adrival, mikor kiderült, hogy megyünk az újdonsült Mercedes G-osztály hazai premierje előtti zártkörű rendezvényre, mely a Pappas Auto Kárpát utcai szalonjában kapott helyet. A prémium márkákat előtérbe helyező vállalat legutóbbi sajtótájékoztatóján már megismertük a cég jövőbeni terveit, frissen bevezetett modelljeit, így valamennyire képben voltunk az új VIP Lounge-zsal és a G-osztállyal kapcsolatban. A megnyitó a Swiss Watches óra- és a Schoeffel ékszerbemutatójával kezdődött, majd ismertették a legendás G-osztály keletkezésének rövid történetét, végül pedig kitértek az friss modell újdonságaira is.

Az 1979-es premier óta 2018-ben érkezett meg a G Wagen új generációja, melynek fejlesztésénél talán a belső tér korszerűsítésére helyezték a legnagyobb hangsúlyt. Természetesen az alapforma maradt a régi, az új LED-es fényforrások alapján továbbra is könnyen beazonosítható, meghagyták a kocka, bádogdoboz formát, így az ajtajai ugyan olyan lemezes csattanással kerülnek a helyükre, ahogyan eddig, imádom.

A tereptulajdonságai megmaradtak, a szabad hasmagassága nőtt 270-241 mm-re, a gázlómélység 70 centire emelkedett, a terepszögek javultak. Kényelemben is előrébb tudtak lépni, hiszen új fejlesztésű, elöl kettős háromszöglengőkaros felfüggesztést kapott, hátul azonban maradt a merev tengelyes megoldás. Ja, és a létravázról sem feledkeztek meg!

Mint említettem, az utastér minősége és mérete sokat mozdult előre, megtalálható továbbra is az anyós ülés előtti a kapaszkodó, az ablakemelők az ajtók tetején, a három diffizár három kapcsolója a középkonzol felső részén kapott helyet. A luxusmodellekből ismert, kettő, egybe olvadó 12,3 colos képernyő és a 16 hangszórós Burmester hifi csodálatra méltó, ahogyan az asszisztens rendszerek sokasága, amit az E- vagy S-osztálytól vett át a G Merci.

Piaci bevezetésekor a G500-as és a G63 AMG lesz elérhető, előbbi a négyliteres V8-assal és két turbófeltöltővel rendelkezik, a 422 lóerőt a 9G-Tronic váltó továbbítja mind a négy kerékre. A hengerlekapcsolásra is képes motor vegyes fogyasztása 11,1 liter környékére tehető a gyártó szerint. Várhatóan a nyári hónapokban kezdik meg itthon az értékesítést, a G500 alaphangon 30 millió forintról indul, azonban a határ a csillagos ég!

További autós hírek

Ők ketten úgy keltek át ezen a békéscsabai gyalogátkelőn, ahogy az meg van írva. Deszkáról, rolerről leszállva! Talán ennek köszönhetik azt, hogy nem...

Sajnos a legalapvetőbb KRESZ szabályokat is képesek sokan megszegni figyelmetlenségből. Ezen, a rendőrség által közzétett térfigyelő kamerás felvételen az látszik, hogy a kanyarodási...

A Sanghaj mellett, a Jangce folyó partján fekvő Vuhsziban található híd omlott össze. Sajnos három autóra rázuhant és a benne ülök azonnal meghaltak....

Mentőautó ütközött személyautóval Nyíregyházán, a Pazonyi úton vasárnap este. A baleset következtében a gépkocsiban utazó 31 éves nő a helyszínen életét vesztette. További...

Olvasónktól kaptuk a videót az Illatos úti tahó teherautósról. Írja: “Az illatos út elején egy teherautó a tilos jelzés ellenére piros lámpánál és...

Kapcsolódó írások

1958 Mercedes-Benz 300d (W189) Adenauer, fekete limuzin, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. október 06.
1957-ben a Mercedes átdolgozta a W186-os zászlóshajót. A W189-est „Adeanuer” néven is emlegetik, mely utat mutatott a valaha gyártott legkülönlegesebb Mercedes, a 600-as megszületéséhez
2019. május 25.
1963-ban a Mercedes bemutatta a valaha volt legelitebb limuzinját, a W100-ast. A luxus csillagból kevesebb, mint 2800 készült, főbb vásárlói hírességek és diktátorok voltak
Az új G-osztály egyből 585 lóerővel villant
2018. február 16.
A megújult Mercedes-Benz G-osztálynak rögtön a legerősebb, közel 600 lóerős AMG változatát fedték fel a nagyközönség előtt.
Kémfotókon a négyajtós Mercedes-AMG GT
2017. május 09.
Kéretlen kamerák előtt pózolt végre a Panamera egyik legnagyobb ellenfele, a Mercedes-AMG GT, amiben a V8-as mellett hibrid motor is megbújik majd