Magyarországon az új G-osztály! - GALÉRIA

Frissítve:
2018-09-18, 21:58

A Pappas Auto exkluzív rendezvényén vettünk részt, ahol nem csak az új Lounge szalont, hanem az új Mercedes-Benz G-osztály is megcsodálhattuk

Hirtelen jött lehetőség hullott az ölünkbe Adrival, mikor kiderült, hogy megyünk az újdonsült Mercedes G-osztály hazai premierje előtti zártkörű rendezvényre, mely a Pappas Auto Kárpát utcai szalonjában kapott helyet. A prémium márkákat előtérbe helyező vállalat legutóbbi sajtótájékoztatóján már megismertük a cég jövőbeni terveit, frissen bevezetett modelljeit, így valamennyire képben voltunk az új VIP Lounge-zsal és a G-osztállyal kapcsolatban. A megnyitó a Swiss Watches óra- és a Schoeffel ékszerbemutatójával kezdődött, majd ismertették a legendás G-osztály keletkezésének rövid történetét, végül pedig kitértek az friss modell újdonságaira is.

Az 1979-es premier óta 2018-ben érkezett meg a G Wagen új generációja, melynek fejlesztésénél talán a belső tér korszerűsítésére helyezték a legnagyobb hangsúlyt. Természetesen az alapforma maradt a régi, az új LED-es fényforrások alapján továbbra is könnyen beazonosítható, meghagyták a kocka, bádogdoboz formát, így az ajtajai ugyan olyan lemezes csattanással kerülnek a helyükre, ahogyan eddig, imádom.

A tereptulajdonságai megmaradtak, a szabad hasmagassága nőtt 270-241 mm-re, a gázlómélység 70 centire emelkedett, a terepszögek javultak. Kényelemben is előrébb tudtak lépni, hiszen új fejlesztésű, elöl kettős háromszöglengőkaros felfüggesztést kapott, hátul azonban maradt a merev tengelyes megoldás. Ja, és a létravázról sem feledkeztek meg!

Mint említettem, az utastér minősége és mérete sokat mozdult előre, megtalálható továbbra is az anyós ülés előtti a kapaszkodó, az ablakemelők az ajtók tetején, a három diffizár három kapcsolója a középkonzol felső részén kapott helyet. A luxusmodellekből ismert, kettő, egybe olvadó 12,3 colos képernyő és a 16 hangszórós Burmester hifi csodálatra méltó, ahogyan az asszisztens rendszerek sokasága, amit az E- vagy S-osztálytól vett át a G Merci.

Piaci bevezetésekor a G500-as és a G63 AMG lesz elérhető, előbbi a négyliteres V8-assal és két turbófeltöltővel rendelkezik, a 422 lóerőt a 9G-Tronic váltó továbbítja mind a négy kerékre. A hengerlekapcsolásra is képes motor vegyes fogyasztása 11,1 liter környékére tehető a gyártó szerint. Várhatóan a nyári hónapokban kezdik meg itthon az értékesítést, a G500 alaphangon 30 millió forintról indul, azonban a határ a csillagos ég!

Az autós világ friss híreiért tekintsd meg az Alapjárat hírműsorát!

További autós hírek

Ahol ez a fevétel készült, talán ott van a világon a legmélyebben a közlekedési morál. A járdán közlekedve kerülte ki…
A budapesti közgyűlés módosíthat azon a rendeleten, amely megszabja a zónákat, a parkolódíjakat és azokat a napokat, amikor fizetni kell.…
Igen, a többiek igazi “lúzer” módjára kivárják a HÉV elhaladását, de őt ez nem igatja. ” Ma reggel jöttem munkába…
Előzésből visszatérő személyautó elé kanyarodott egy furgon hétfőn Körmend határában a 86-os főúton. – írja az rtlhirek.hu A teherautó vezetője…
Újra bevezetik Budapesten a kerékbilincselést – hívta fel a figyelmet Fürjes Balázs, a Budapest és a fővárosi agglomeráció fejlesztéséért felelős…

Kapcsolódó írások

1958 Mercedes-Benz 300d (W189) Adenauer, fekete limuzin, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. október 06.
1957-ben a Mercedes átdolgozta a W186-os zászlóshajót. A W189-est „Adeanuer” néven is emlegetik, mely utat mutatott a valaha gyártott legkülönlegesebb Mercedes, a 600-as megszületéséhez
Az új G-osztály egyből 585 lóerővel villant
2018. február 16.
A megújult Mercedes-Benz G-osztálynak rögtön a legerősebb, közel 600 lóerős AMG változatát fedték fel a nagyközönség előtt.

További hírek