Az Aston Martin bővíti a motorkínálatát

Frissítve:
2018-11-02, 16:11

A Mercedes-AMG-vel való együttműködés első gyümölcsét már lehet kérni a DB11-hez, ami egy duplaturbós V8-as motor, amivel könnyebb és stabilabb is lesz

Pörögnek az események az Aston Martinnál, folyton újabb és újabb bejelenteni valóhoz, mérföldkőhöz érnek, tele vannak velük a hírek. De ettől függetlenül nincs megállás, most is van miért beszélni róluk

Aston Martin DB11 V8

Kifinomult angol elegancia, gyönyörű vonalvezetés, párosítva a még erősebb és még könnyebb konstrukcióval

Az Aston Martin bejelentette, hogy a DB11 2018-as modellváltozata kap egy újabb opciót a motorok terén, mégpedig egy 4.0 literes duplaturbós V8-as személyében, ami „potom” 503 LE-t és 700 Nm-es nyomatékot ad le. Ez már a Mercedes-AMG-vel kötött megállapodás keretében kerül az Aston Martinokba, de ez még nem a csúcsmotor, mert az az 5.2 literes szintén duplaturbós 600 LE-s V12-es motor.

Aston Martin DB11 V8 beltér

Luxus, kényelem, sportosság, ugyan mi több kell még?

Sajnos váltók terén nem lesz túl nagy a változatosság, ugyanis csak nyolcfokozatú ZF automata váltóval lehet rendelni a DB11-et. Az Aston Martin szerint a DB11 a duplaturbós V8-as motorral 300 km/h-s végsebességet érhet el, valamint 4 másodperc alatt gyorsul fel 100 km/h-ra.

Aston Martin DB11 V8 motor

Tudom, egyeseknek szentségtörés, ha turbót aggatnak a motorra, de na... egy ilyenért a lelkem eladnám akkor is

Bár a motort Mercedes-AMG fejlesztette, elsődleges szempont volt, hogy tökéletesen illeszkedjen a DB11 kenőanyag-rendszeréhez, beömlőkhöz, valamint a kipufogórendszerhez, valamint a motorvezérlőn is állítottak. A V8-as motorral a DB11 majdnem 115 kg-mal könnyebb, mint V12-es testvére, valamint az új megoldásoknak köszönhetően alacsonyabbra sikerült helyezni a motort, így a DB11 tömegközéppontja is lejjebb került, javítva ezzel a stabilitásán.

Aston Martin DB11 V8 motorral

Az új biturbós motorral a költségeket is sikerült csökkenteni, de az 55 milliós kezdőár még mindig elég húzós

55 milliótól kezdődik az ára és ezzel a legolcsóbb DB11-es lesz, amit meg lehetett eddig vásárolni. És hogy mit kapsz ezért? Start-stop rendszert, 360 fokos kamerarendszert, 20-as könnyűfém felniket, 8”-es kijelzőt, 2+2-es üléselrendezést, kulcs nélküli indítást. Opcionális még a Bang & Olufsen hangrendszer, de akár az üvegből készült kulcs is!

Forrás:

Motortrend

Ha tetszett az írás, kérlek oszd meg a Facebookon! Köszönöm!

Kapcsolódó írások

1984 Ford Bronco XLT, barna SUV, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. szeptember 14.
1980-ban mutatkozott be a Ford Bronco harmadik generációja. Az évek múlásával több apró módosításon esett át, de a széria csak 1984-ben nyerte el legmarkánsabb jellegzetességeit
Nissan Silvia CSP311
2019. szeptember 01.
A Silvia vérvonala egészen 1964-ig nyúlik vissza, a korai generációkról azonban a legtöbben megfeledkeznek. A driftkirály egykoron még a raliban brillírozott!
Megérkezett az Aston Martin DB11 Volante!
2017. október 16.
Az Aston Martin bemutatta az új DB11 Volante-t, ami mondhatni, hogy az angol cég új zászlóshajója lesz, melyet 2018-as év első negyedévében fognak bemutatni.
2018. november 30.
A BMW M-sportrészlege az E92 M3-mal búcsúztatta a szívó V8-as motort. A 2013-ig gyártott negyedik szériából nehezen, de lehet még találni megkímélt példányokat, viszont készülj fel, hogy ez az autó nem elégszik meg azzal, ha csak tankolod, hiszen sokkal több törődést igényel, ami a videóból is kiderül!