BMW M4 CS - új fogalom a coupé BMW-k között

Frissítve:
2018-11-02, 16:16

2018-tól lehet kapni majd a GTS-nél utcabarátabb BMW M4 CS-t, ami egyből elrabolja a szíved-lelked ha sportcoupé-rajongó vagy

Lehet, hogy a pályákra tervezett GTS a legigazibb kifejezése az M4 erejének és teljesítményének, de mindennapos vezetésre a hétköznapi életbe nem a legcélravezetőbb. Másrészt nem is a legelérhetőbb autó, a maga 300 darabos limitált kiadásával. Épp ezért alkották meg a BMW M4 CS-t.

BMW M4 CS duplaturbós coupé

Hiába na, a BMW coupék mindig jól sikerült darabok, pláne ha nem vérszegény motor mozgatja őket

Most, a 2017-es Shanghai Autószalonon lesz a bemutatója a BMW M4 CS-nek, amely a 3.0 literes duplaturbós hathengeres motorjából 454 LE-t csal ki. Ez 29-cel több, mint az alap coupé-változatnak, és 10-zel több a Competition-modellnél. Nyomatékban sem szenved hiányt, abból kerek 600 Nm áll majd a rendelkezésére annak a szerencsés halandónak, aki a volán mögött fog ülni.

BMW M4 motor

Az ördög kezében a vasvilla, a duplaturbós 454 LE-s motor

A végsebessége elektronikusan le lesz szabályozva 280-nál, és ha a BMW-nél még mindig jól tesztelnek, úgy a 0-100 km/h-s sprintet 3,8 másodperc alatt futja meg. És egy hasonlóan beszédes adat: a Nordschleifén egy kört 7 perc 38 másodperc alatt!

Hogy az M4 CS ezt elérje, duplakuplungos hétsebességes automata váltó és olyan különleges felfüggesztés segíti, mint amilyet az M4 Competition-ben találsz. A BMW kifejezetten az M4 CS-re hangolta az Adaptív M-felfüggesztést, a menetstabilizátort és az Active M-differenciálművet, így egyaránt képes a pályán és a hétköznapi életben is megfelelő élményt nyújtani.

BMW M4 CS belsőtér interfész

Letisztult Alcantara-bőr belső, semmi túlzás és a varrás is folyton emlékeztet: egy M-es BMW-ben ülünk

A Comfort módot kiválasztva kellemesen krúzolhatsz az M4-gyel, de ha az autó igazi lelkét akarod megfogni, akkor Sport vagy Sport+ módra kapcsolsz. Az M4 CS elöl 19-es, hátul 20-as kerekekkel lesz kapható, amiken különleges Michelin Pilot Super Sport versenygumik lesznek.

Természetesen a szénszálas anyagok viszik a prímet a külső design-nál. A szénszállal megerősített műanyag motorháztető mellett az M4 CS modell specifikus elülső légterelőket kapott, szintén szénszálas anyagból és Gurney spoilert. Hogy még jobban növeljék a teljesítményét, a hátsó diffúzor a GTS-ből származik, ami nagyobb beömlőkkel rendelkezik, a jobb hűtés érdekében.

BMW M4 CS értékesítés 2018

Az M4 CS áráról egyelőre nincs információ, azt az értékesítés megkezdése előtt jelentik be, de aki őszintén akar majd ilyet magának, az megszerzi

Az utastérben igyekeztek szem előtt tartani, hogy minél könnyebb maradjon az autó, így kapott könnyű Alcantara M-sportüléseket, de persze a BMW ügyel a kényelemre is, szóval a navigáció, az automata klíma és a BMW hifi-rendszer alap!

A BMW Münchenben fogja gyártani ezt a négyszemélyes coupét és az értékesítés 2018-ban kezdődik majd. Hogy mennyiért, azt egyelőre nem tudni, az áráról közvetlenül azelőtt mondanak majd valamit, hogy elkezdődik az értékesítés.

Forrás:

Kapcsolódó írások

2018. november 30.
A BMW M-sportrészlege az E92 M3-mal búcsúztatta a szívó V8-as motort. A 2013-ig gyártott negyedik szériából nehezen, de lehet még találni megkímélt példányokat, viszont készülj fel, hogy ez az autó nem elégszik meg azzal, ha csak tankolod, hiszen sokkal több törődést igényel, ami a videóból is kiderül!
McLaren F1 a levegőben
2018. november 30.
A 90-es évek legendája feltöltés nélkül utasította maga mögé a világot, 627 lóerős motorja és pihekönnyű kasztnija lehetővé tette a hihetetlen rekorddöntést!
E92 Eurofighter
2019. április 22.
Nem túlzok, ha azt állítom, az E92 Eurofighter az egyik legkompetitívebb és legjobban megépített driftautó szerte e világon
Heti autós képgyűjtemény
2017. február 09.
Blogunkon új, könnyed heti rovat indul szórakoztató és informatív képekkel, kötetlen témákban. Érdekességek, humor, motorsport, fotográfia, egyszóval bármi, ami autó.