2017. április 21. | 18:31

2018-tól lehet kapni majd a GTS-nél utcabarátabb BMW M4 CS-t, ami egyből elrabolja a szíved-lelked ha sportcoupé-rajongó vagy

Lehet, hogy a pályákra tervezett GTS a legigazibb kifejezése az M4 erejének és teljesítményének, de mindennapos vezetésre a hétköznapi életbe nem a legcélravezetőbb. Másrészt nem is a legelérhetőbb autó, a maga 300 darabos limitált kiadásával. Épp ezért alkották meg a BMW M4 CS-t.
Hiába na, a BMW coupék mindig jól sikerült darabok, pláne ha nem vérszegény motor mozgatja őket

Most, a 2017-es Shanghai Autószalonon lesz a bemutatója a BMW M4 CS-nek, amely a 3.0 literes duplaturbós hathengeres motorjából 454 LE-t csal ki. Ez 29-cel több, mint az alap coupé-változatnak, és 10-zel több a Competition-modellnél. Nyomatékban sem szenved hiányt, abból kerek 600 Nm áll majd a rendelkezésére annak a szerencsés halandónak, aki a volán mögött fog ülni.
Az ördög kezében a vasvilla, a duplaturbós 454 LE-s motor

A végsebessége elektronikusan le lesz szabályozva 280-nál, és ha a BMW-nél még mindig jól tesztelnek, úgy a 0-100 km/h-s sprintet 3,8 másodperc alatt futja meg. És egy hasonlóan beszédes adat: a Nordschleifén egy kört 7 perc 38 másodperc alatt! Hogy az M4 CS ezt elérje, duplakuplungos hétsebességes automata váltó és olyan különleges felfüggesztés segíti, mint amilyet az M4 Competition-ben találsz. A BMW kifejezetten az M4 CS-re hangolta az Adaptív M-felfüggesztést, a menetstabilizátort és az Active M-differenciálművet, így egyaránt képes a pályán és a hétköznapi életben is megfelelő élményt nyújtani.
Letisztult Alcantara-bőr belső, semmi túlzás és a varrás is folyton emlékeztet: egy M-es BMW-ben ülünk

A Comfort módot kiválasztva kellemesen krúzolhatsz az M4-gyel, de ha az autó igazi lelkét akarod megfogni, akkor Sport vagy Sport+ módra kapcsolsz. Az M4 CS elöl 19-es, hátul 20-as kerekekkel lesz kapható, amiken különleges Michelin Pilot Super Sport versenygumik lesznek. Természetesen a szénszálas anyagok viszik a prímet a külső design-nál. A szénszállal megerősített műanyag motorháztető mellett az M4 CS modell specifikus elülső légterelőket kapott, szintén szénszálas anyagból és Gurney spoilert. Hogy még jobban növeljék a teljesítményét, a hátsó diffúzor a GTS-ből származik, ami nagyobb beömlőkkel rendelkezik, a jobb hűtés érdekében.
Az M4 CS áráról egyelőre nincs információ, azt az értékesítés megkezdése előtt jelentik be, de aki őszintén akar majd ilyet magának, az megszerzi

Az utastérben igyekeztek szem előtt tartani, hogy minél könnyebb maradjon az autó, így kapott könnyű Alcantara M-sportüléseket, de persze a BMW ügyel a kényelemre is, szóval a navigáció, az automata klíma és a BMW hifi-rendszer alap! A BMW Münchenben fogja gyártani ezt a négyszemélyes coupét és az értékesítés 2018-ban kezdődik majd. Hogy mennyiért, azt egyelőre nem tudni, az áráról közvetlenül azelőtt mondanak majd valamit, hogy elkezdődik az értékesítés. Forrás: