Vannak gazdag gyűjtők, akik megvesznek egy százmilliós kocsit csak azért, hogy rögtön beadják egy tuning-műhelybe, ahol aztán úgy átszabják, hogy az anyja sem ismer rá.

Jon Olsson egykori profi síelő ma már nem versenyez, helyette Monacóban él, de van háza a dél-spanyolországi Marbellában is. Anyagilag meglehetősen jól áll, egyik fő bevételi forrását a Douchebags cég biztosítja, ami különleges és exkluzív táskákat gyárt, elsősorban sportolóknak, de Youtube videóblogjának is egymilliónál több feliratkozója van. Az extravagáns svéd a luxusautók megszállottja: áll a garázsában például egy személyre szabott Audi RS6, egy 800 lóerős Lamborghini Huracán, egy összkerekes Mercedes Benz G500, valamint egy teljesen átalakított Rolls-Royce Wraith. A G500-ast „Hans”-nak, míg a Royce-t „George”-nak nevezte el, de a Huracánról nincs ilyen személyes infóm. Ezek közül „George”-nak most új gazdát keres! Olsson nagyjából hat hónapja vette meg a Wraith-et (pedig állítólag egy Nissan GTR vagy egy Ferrari FF volt akkor rajta a kívánságlistáján), amit azonnal el is küldött a Absolute Motorsnak, hogy ott alapos átalakításon essen át. Olsson eredetileg őrült terepjáróvá akarta átszabni a brit luxuskocsit, ám ez túlságosan időigényes lett volna, ezért végül brutális kupé lett belőle. Azt nem lehet tudni, hogy pontosan miket módosítottak a kocsin, de az a fotókról is kiderül, hogy fekete-fehér álcafényezést kapott, tettek rá plusz lámpákat és tetőcsomagtartót. Nagyon vagány a 24 colos felni, a sötétített ablak és az egyedi kipufogórendszer.  A motorháztető alatt egy 6,6 literes V12-es, 810 lóerős (604 kW) teljesítményű erőforrás lapul, amit alaposan feltuningolhattak, ugyanis a Wraith eredeti motorja "csak" 624 lóerő (465 kW) teljesítményre volt képes 820 Nm nyomatékkal. Bár homály fedi Olsson autójának gyorsulási paramétereit, annyi biztos, hogy a normál kivitel 4,6 másodperc alatt éri el a 100 km/órás sebességet, végsebessége pedig csak azért 250 km/óra, mer itt leszabályoz az automatika. Az autót Olsson még a tél előtt el akarja adni. A holland Auto Leitner cég már be is listázta a mindössze 13 ezer kilométert futott George-ot, aminek az irányára 324 ezer euró, vagyis valamivel több, mint 100 millió forint. Érdekes, hogy egy ilyen átalakításra mennyire lesznek nyitottak a potenciális vevőnek számító gazdag fiatalok, hiszen 125 millió forintért lehet hozzájutni egy vadonatúj, eredeti Rolls-Royce Wraith-hoz. Forrás:
  • Címkék:
  • Top