2017. március 29. | 13:00

A Gymkhana sorozata rengeteg szakmabelit megihletett, köztük egy profi off-road versenyzőt, aki most készítette el a Recoil 4. részét

BJ Baldwin trophy truck-al vett részt már számos versenyen (Baja 1000, Mint 400, King of the Hammers) de a Recoil sorozatnak köszönhetően kitűnik a többi versenyző közül, ahogy Ken Block is tette a Gymkhanával. Őrült csapatás szikrázó napsütésben, Havana festői utcáin. Az igazán nagy durranás maga az autó és a helyszín, Cuba. A szörnyeteg egy Toyota Tundra TRD Pro-ra épült, de sok minden nem maradt a gyári autóból, köszönhetően az ID Design-nak és a Kroyer Racing Engines V8-as motorjának, ami 850 lóerőt produkál az Albins hatfokozatú váltójával együttműködve. Az első felfüggesztés dupla lengőkaros, Kings Shocks gyártmány, 66 cm-es rugóúttal, hátul 76 cm-el és háromszög-trapéz lengőkarokkal. Alcon, hat dugattyús fékek lassítják a 2,7 tonnás szerkezetet, a 17 colos Method Race felniken Toyo gumik biztosítják a tapadást a 233 km/h végsebességre képes truck-nak. https://www.youtube.com/watch?v=8D94uZPKQcA A videóban Baldwin Havanna utcán repeszt, ugrat, driftel, még jó, hogy testi sértést el nem követ. Az igazán érdekes, ahogyan a felfüggesztés dolgozik, puhán veszi az akadályokat, még a 60 méteres ugratás is olyan könnyednek tűnik, mintha csak pillecukorba érkezne Baldwin az autóval. Forrás: