Lamborghini Espada - Orosz kivitel

Frissítve:
2018-09-18, 21:57

Érdekes dolgok történnek akkor, amikor az oroszok kezében egy négyüléses, V12-es Lamborghini landol. Lássuk, milyen kivételes darab készült az Espada-ból!

Lamborghini Espada

Lamborghini Espada

A Lamborghini Espada vitathatatlanul a Ferrari FF olasz ősatyja. A négyüléses GT kényelmes utazást biztosított egy egész családnak, hátul tágas csomagtartó, elől pedig egy szomjas V12-es figyelt. A karcsú vonalak a Marzal koncepció autótól és a Bertone Piranától eredeztethetők, azonban Marcello Gandini tette fel az i-re a pontot. 350 lóerő és 250 km/h-ás végsebesség bújt meg a ragyogó dizájn mögött, kétségtelen, hogy minden idők egyik legszebb négyülésese a Lamborghini Espada. Gandini gyönyörű formaterve azonban nem volt kielégítő egyeseknek. Ez esetben oroszországi tunerekről van szó, akik úgy döntöttek, hozzáteszik saját ízlésvilágukat és egy pöppet módosítják ezt a legendás járművet.

Lamborghini Espada a Mad Maxből

Lamborghini Espada a Mad Maxből

Ahogy látszik, a vörösboros színárnyalattal bíró autóban a Mad Max és a ’90-es évek formavilága találkozik - a Lambo Polo Storico könnyei most biztosan patakokban úsznak. Az első, szélesebbre faragott lökhárítót csirkeháló díszíti, a dupla fényszórókat egy krómkeret veszi körül. A motorháztető alatt – ami már egy mozdulattal leemelhető – bújik meg a V12-es, melynek fedelét piros és sárga színekkel próbálták meg feldobni, minden bizonnyal további lóerőket reméltek az ecsetelgetéstől.

Lamborghini Espada - Ecsetelgetés a motortérben

Lamborghini Espada - Ecsetelgetés a motortérben

Az autó oldalán végigfutó fehér csík az alsó légbeömlőkre vezeti rá a szemünket, ami a hátsó fékekre irányítja a levegőt. Hátul a lámpák is új árnyalatot kaptak, a felhajtott kipufogók egy kő egyszerű lökösben helyezkednek el, a csirkeháló pedig egy pszeudó diffúzort képez.

Lamborghini Espada - A csibehálót már igazán elfelejthetnék

Lamborghini Espada - A csibehálót már igazán elfelejthetnék

Az autóba történő bejutás folyamatát forradalmasították a ruszkik, az ajtót a műanyag visszapillantón található piros gombbal lehet kinyitni, pont, mint a TVR modelleken. Ha sikerült bejutnod, akkor természetesen itt is vörösben pompázik minden, a bőrtől a szőnyegen át, egészen a gombokig. Az Espada kapott egy új kormánykereket és váltógombot is, jó látni, hogy megmaradtak a manuálisnál, ugyanis az Espada volt a Lamborghini első automata váltós autója. A méretes hangrendszer a hátsó ülések mögött található: erősítők, közepek és felesleges subok gondoskodnak arról, hogy a kedvenc orosz nótánk túlüvöltse a V12-est.

Lamborghini Espada - Na ne, csak nem piros a belső is?

Lamborghini Espada - Na ne, csak nem piros a belső is?

El kell ismerni, hogy korábban már számos Lamborghini módosulatot csodálhattunk meg, de ehhez foghatóval még soha nem volt dolgunk. Az enyhe orosz ízlésficam egy kis szeletét láthattuk, de ha valaki ebben leli örömét, hát csinálja, a negatív reklám is reklám.

Forrás:

TopGear

További autós hírek

Megint hihetetlen videó került fel az Internetre. Gondolta a hölgy, hogy benzint vásárolna a kúton, de nem az autóba töltené,…

Lassan minden nagyképűség nélkül állíthatjuk, hogy kb. mindent láttunk, ami a budapesti forgalomban tapasztalható. Viszont ekkora idiótát még tényleg nem…

Korábban már hírül adta az MTI, hogy Magyarországon is elkezdik az E10 benzinre való átállást, mely magasabb bioetanol tartalmat jelent.…

Baleset történt 2019. december 11-én 8 óra 44 perckor, az M1-es autópálya 144. kilométerszelvényében, a Hegyeshalom felé vezető oldalon. Egy…

A kamionos egyszerűen nem látta a gyalogost, aki közvetlenül előtte akart átmenni az úton. A hatalmas súly miatt a gyalogost…

Kapcsolódó írások

Egy Beetle pick-up alapokon – V6-os bogár tuning
2018. szeptember 04.
Német bódé, amcsi alvázzal és motorral egy kanadai fanatikus keze nyomán.
1977 Austin Mini 600 lóerővel
2019. július 13.
Hát tényleg nem! A 600 lóerősre tuningolt Austin Mini egészen más élményt nyújt, mint az eredeti 34 lovas verzió.
1958 Continental Mark III, piros kabrió, elölnézet, oldalnézet, balról
2019. szeptember 28.
1958-ban a Ford megpróbálta feléleszteni a haldokló Continental divíziót. A Mark II utódjául egy költséghatékony 7,0 literes yachttal állt elő, ami 1958-ban a Mark III-ban teljesedett ki
2019. november 16.
Minden a Need For Speed-del kezdődött, később az álmok valóra váltak.