2017. szeptember 04. | 14:37

A 370z immáron 8 éve elérhető a Nissan palettáján. Az idősödő kétajtós frissült a 2018-as modellévre.

A facelift többek közt egy új színt, apró külső változtatásokat és egy új Exedy kuplungot foglal magában. A 370z a GT-R után a második legidősebb kétajtós a japán gyártó palettáján. Már 2009 óta kapható, így a Nissan szerint a ráncfelvarrás elkerülhetetlen volt, hogy naprakész legyen vetélytársaival szemben.
Jól néz ki a 370z, de a forma öregedése leplezhetetlen

A külső fekete kilincset, és új hátsó lökhárítóhéjat kapott. Az első és hátsó lámpák is enyhe sötétítésen mentek keresztül, ami eddig csak a Nismo sajátsága volt. A 19 colos felnik is széria felszereltségnek számítanak a 370z-n a 2018-as modellévtől. A piros szín továbbra is szárnyal az autógyártásban, így itt is egy gyönyörű szép, szemcsés bordómetál fényezést kínálnak a japánok a V6-os kupéhoz. Hasonló színt, a legutóbb az új M5-nél láthattál.
A Nissan sportos részlege általában öregszik, mikor érkezhet a GT-R és a Z utódja?

A belső sem marad érintetlen, a Z megkapja a NissanConnect Premium infotainment rendszert. Ez 7 colos érintőképernyőt, navigációt, DVD lejátszót és tolatókamerát is magába foglal.  Az erőforrás továbbra is a jól megszokott 3.7 V6 marad, 323 lóerővel. A hajtáslánc egyetlen része, csak a kuplung újul meg, amit az Exedy szolgáltat. A Nissan még pontosabb visszaváltást és puhább kuplungpedált ígér, megtartva a Synchro fordulatszámkezelő rendszert. A váltó továbbra is a jól megszokott hatos manuál, vagy a hétsebességes automata lehet. Az elmaradhatatlan futómű finomítás is megtörtént, de említésre méltó átalakulás nincs a felfüggesztésben.
Talán a 370Z széles fara a legkívánatosabb

A 2018-as Z hamarosan elérhető lesz, a változtatások a Nismot és a roadster változatot nem érintik.