A facelift többek közt egy új színt, apró külső változtatásokat és egy új Exedy kuplungot foglal magában.

A 370z a GT-R után a második legidősebb kétajtós a japán gyártó palettáján. Már 2009 óta kapható, így a Nissan szerint a ráncfelvarrás elkerülhetetlen volt, hogy naprakész legyen vetélytársaival szemben.

Nissan 370z FL

Jól néz ki a 370z, de a forma öregedése leplezhetetlen

A külső fekete kilincset, és új hátsó lökhárítóhéjat kapott. Az első és hátsó lámpák is enyhe sötétítésen mentek keresztül, ami eddig csak a Nismo sajátsága volt. A 19 colos felnik is széria felszereltségnek számítanak a 370z-n a 2018-as modellévtől. A piros szín továbbra is szárnyal az autógyártásban, így itt is egy gyönyörű szép, szemcsés bordómetál fényezést kínálnak a japánok a V6-os kupéhoz. Hasonló színt, a legutóbb az új M5-nél láthattál.

370z 2018

A Nissan sportos részlege általában öregszik, mikor érkezhet a GT-R és a Z utódja?

A belső sem marad érintetlen, a Z megkapja a NissanConnect Premium infotainment rendszert. Ez 7 colos érintőképernyőt, navigációt, DVD lejátszót és tolatókamerát is magába foglal. 

Az erőforrás továbbra is a jól megszokott 3.7 V6 marad, 323 lóerővel. A hajtáslánc egyetlen része, csak a kuplung újul meg, amit az Exedy szolgáltat. A Nissan még pontosabb visszaváltást és puhább kuplungpedált ígér, megtartva a Synchro fordulatszámkezelő rendszert. A váltó továbbra is a jól megszokott hatos manuál, vagy a hétsebességes automata lehet. Az elmaradhatatlan futómű finomítás is megtörtént, de említésre méltó átalakulás nincs a felfüggesztésben.

Nissan 370z

Talán a 370Z széles fara a legkívánatosabb

A 2018-as Z hamarosan elérhető lesz, a változtatások a Nismot és a roadster változatot nem érintik.