Az Audi egy klasszikus változata kerül le a palettáról, a szóban forgó típus új változata nem fér bele a gyártó elképzeléseibe
Az A3-ból 2019-ben érkezik a következő, szám szerint negyedik generáció, ezért alaposan felforgatják a modellt. Persze, mint szinte minden témában, ami a Volkswagen-konszernnél előjöhet, ebben is szerepet játszik a dízel-botrány és annak utórezgései.
Nemsokára itt a negyedik generáció, de egyelőre nem a változatosság fog eszedbe jutni az A3-ról
Ugyanis a dízelbotrány és az azt követő bevételkiesés miatt… hát finoman szólva is „racionalizálni” kell a termelést. Magyarán lehúznak olyan modell-variánsokat, amik iránt úgyis megcsappant az érdeklődés. Pont, mint a háromajtós Audi A3 esetében. Ez azt fogja jelenteni, hogy az ötajtós Audi A3 Sportback lesz az egyetlen klasszikus ferdehátú az Audi egész palettáján. Az ötajtós A3-hoz csatlakozva 2020-tól a négyajtós szedán A3 is megújul és - ki gondolta volna - az új generációval növekszik majd a mérete is, nagyobb hátsó lábteret és csomagtartót kínálva. Habár még nem erősítették meg, de állítólag az Audi elkezdett fejleszteni egy újabb ötajtós Liftback A3-változatot, ami átveheti majd a Sportback-nevet.
Mindegyik német prémiumgyártó ráment a kis szedánok gyártására, de vajon mi marad így az A3 Sportbackből?
A Mercedes-Benz már bejelentette és be fogják mutatni a szedán A-osztályt, akárcsak a CLA és a CLA Shooting Brake utódjait. Ha a másik nagy német prémiumgyártót nézed, a BMW jelenleg is árul szedán-változatot az 1-es sorozatából, igaz csak Kínában. De 2020-tól még ez is megváltozik, ugyanis világszinten is elkezdik értékesíteni a legkisebb szedán BMW-t. Az Audinál egyelőre sokan azon vannak, hogy sikerüljön megvalósítani a Liftback modellt, ami egy tökéletes sportos alternatíva lenne a szedán A3-mal szemben. Pont úgy, ahogy az A4-gyel szemben az A5 Sportback a jelenlegi modellkínálatban. Forrás: Autocar
Ugyanis a dízelbotrány és az azt követő bevételkiesés miatt… hát finoman szólva is „racionalizálni” kell a termelést. Magyarán lehúznak olyan modell-variánsokat, amik iránt úgyis megcsappant az érdeklődés. Pont, mint a háromajtós Audi A3 esetében. Ez azt fogja jelenteni, hogy az ötajtós Audi A3 Sportback lesz az egyetlen klasszikus ferdehátú az Audi egész palettáján. Az ötajtós A3-hoz csatlakozva 2020-tól a négyajtós szedán A3 is megújul és - ki gondolta volna - az új generációval növekszik majd a mérete is, nagyobb hátsó lábteret és csomagtartót kínálva. Habár még nem erősítették meg, de állítólag az Audi elkezdett fejleszteni egy újabb ötajtós Liftback A3-változatot, ami átveheti majd a Sportback-nevet.
A Mercedes-Benz már bejelentette és be fogják mutatni a szedán A-osztályt, akárcsak a CLA és a CLA Shooting Brake utódjait. Ha a másik nagy német prémiumgyártót nézed, a BMW jelenleg is árul szedán-változatot az 1-es sorozatából, igaz csak Kínában. De 2020-tól még ez is megváltozik, ugyanis világszinten is elkezdik értékesíteni a legkisebb szedán BMW-t. Az Audinál egyelőre sokan azon vannak, hogy sikerüljön megvalósítani a Liftback modellt, ami egy tökéletes sportos alternatíva lenne a szedán A3-mal szemben. Pont úgy, ahogy az A4-gyel szemben az A5 Sportback a jelenlegi modellkínálatban. Forrás: Autocar