Toyota C-HR-t kaptak a magyar olimpikonok

Közzétéve:
2018-05-08, 16:11

10 darab Toyota C-HR talált gazdára a Magyar Olimpiai Bizottság és a Toyota együttműködésének keretein belül, az olimpiai kerettagok a tokiói olimpia végéig hajthatják majd a hibrideket.

A festői szépségű Nagytétényi Kastélymúzeum udvarán sorakozott ma tíz, vadonatúj Toyota C-HR Hybrid, amik arra vártak, hogy új gazdáik birtokba vegyék őket. A Toyota és a Magyar Olimpia Bizottság jóvoltából 10 olimpiai kerettag juthatott hozzá az Active Hybrid meghajtással szerelt crossoverekhez.

Kulcsár Krisztián a MOB elnöke elmondta, hogy fontos számukra a sportolók folytonos támogatása, és mivel a japán autógyártó hazai képviseletével remek kapcsolatot ápolnak, kézenfekvő volt, hogy többek között a modern meghajtás népszerűsítése érdekében ilyen autókkal támogatják a sportolók felkészülését, egészen a 2020-as tokiói olimpia végezetéig.

Toyota C-HR Hybrid az olimpiai sportolóknak

A jutalmazottak között jelen volt Gyurátz Réka és Halász Bence kalapácsvetők, Lőrincz Viktor és Barka Emese birkózók, Gyercsák Szabina és Cirjenics Miklós cselgáncsozók, Lucz Dóra és Molnár Péter kajakosok, Kasza Róbert öttusázó és Kardos Botond tornász. Az átadó után Cirjenics Mikivel beszélgettem, aki Pakson él és készül nap mind nap, de sokat jár Pécsre, hiszen ott nőtt fel.

Pont az elmúlt hónapokban fejeződött be a család régi Civicjének restaurálása, tehát a japán vonal nem áll olyan messze tőle, nemrég gondolkodott el azon, hogy új autót vásárol, egy friss Civicet választott volna a régi mellé, de márciusban jött a hír, hogy kap helyette egy Toyotát, amit természetesen szívesen fog használni.

Olimpiai kerettagok és a Toyoták

Egy kicsit az autóról: a Toyota C-HR Active Hybridben a Prius hajtáslánca bújik meg, azonban a Prius elavult formavilágát egy sokkal dinamikusabb, fiatalosabb, jövőbe mutató formában prezentálja a crossover. 122 lóerőt teljesít a hibrid hajtáslánc, az 1,8 literes Atkinson-ciklusú benzinmotor egy elektromotorral és egy fokozatmentes CVT-automata váltóval dolgozik együtt, így kínálva városban és országúton egyaránt takarékos üzemet.

Toyota C-HR Active Hybrid

Gratulálunk a sportolóknak és sok sikert kívánunk a tokiói olimpián!

Kapcsolódó írások

Ez most a legnépszerűbb Toyota Magyarországon
2018. március 28.
Izgalmas koncepciónak indult a 2014-es Párizsi Autószalonon, és nagy meglepetésre a gyártósorra kerülve sem lett belőle „unalmas feleség”.
Toyota RAV4 2019
2018. november 16.
A fejlesztőknek annyira tetszett a végeredmény, hogy a RAV4 városi terepjáróból abszolút el tudnak képzelni egy versenybe illő kivitelt is.
Bizony kéne: Toyota C-HR Hybrid – Teszt
2018. szeptember 17.
Ha valaki nem bírja a SUV-kat akkor az én vagyok. Teljesen indokolatlannak és feleslegesnek érzem városban, amúgy meg egyik sem egy vérbeli terepjáró. Most azonban a Toyota C-HR hibridjének személyében begurult elém egy SUV, ami bizony kéne.
Ez a sikk: Hyundai Kona 1.0 T-GDI – Teszt + Videó!
2018. szeptember 15.
A Hyundai Kona üde színfoltja a kompakt SUV szegmensnek: az tény, hogy megjelenése viszi a prímet, a belső már kevésbé látványos, azonban az 1.0 literes turbómotor ideális választás lehet a többnyire városban közlekedők számára