A Portofino szíve

A Ferrari Portofino névre keresztelt modell könnyebb, erősebb, agresszívabb lesz a California T-nél. Az előd 3.9 literes, turbós V8 motorját örökli meg, egy kis finomítás után. Új alkatrészekkel, átdolgozott befecskendezési rendszerrel és egy újabb motorvezérlő programmal már 592 lóerőt tud a töltött V8.

Az erőtöbbletnek köszönhetően az új Cabrio, egy tizeddel gyorsabban, 3.5 másodperc alatt futja a 0-100-at és 320 km/h sebességig utazhatsz vele. A váltakozó turbóvezérlésnek köszönhetően jobb gyorsulást, egyenletesebb erőkifejtést és kedvezőbb fogyasztást ígérnek a korábbi rendszernél az olaszok. A megfelelő erőátvitelért a Ferrari újgenerációs elektromos differenciálműve felel, az E-Diff3. A Portofino továbbá az első GT Ferrari, ami elektromos kormányszervóval érkezik.

Merevebb a Ferrari Californiánál

A bódé teljesen át lett dolgozva, ezáltal könnyebb és merevebb az egész. Pontos adatokat ugyan még nem adtak ki, de valószínűleg minimális a  tömegkülönbség. Természetesen a futómű is frissítve lett, jobb csillapítást és általános merevség jellemző a felfüggesztésre. A Portofino továbbá a Ferrari új formavilágának hírnöke, hasonló dizájn nyelvezet várható a jövőben. A határozott orrész LED lámpáit a 488 GTB-ből örökölte, az autó oldalát pedig szögletes és lágy vonalakat ötvözete építi fel.


Ferrariéknál ilyen a belépő szint

A hátsó lámpák nem sokat változtak, de a diffúzor egészen újszerű hatást kelt. A beltérben egy friss 10.2 colos érintős infotainment rendszer vár, csapott kormánykerékkel és vérbeli Ferrari sportülésekkel. Ezeket úgy fejlesztették ki, hogy a hátsó lábtér növekedjen, a gyár szerint már 4 személy kényelmesen elfér.


Azért nem biztos, hogy egy hosszabb utat vidáman vállalnál be a hátsó ülésen, még akkor is ha ez egy Ferrari

A megjelenésről még nem nyilatkozott az olasz cég, de a Frankfurti bemutatón több információ várható.