Egyre több gyártó készít versenykiadást a legsportosabb modelljéből. Eddig ez inkább csak a legdrágább sportautókra volt jellemző, de mára már a Volkswagen is tovább faragta a GTI-t.
A GTI TCR már első ránézésre is brutális, 15 centivel szélesebb a hagyományos Golfnál, 18 colos könnyűfém felnikkel és egy hatalmas alumínium szárnnyal, ami remekül áll csapott formának. További légterelők találhatóak az autó elején, amik szinte felszedik az aszfaltot. Nem vagyok nagy Volkswagen rajongó, de be kell vallani ez ütős lett. Tud iszonyat kívánatos lenni egy Golf is A belső is egy valódi versenyautó génjeit örökölte, egyetlen fejvédős sportülés van a kabinban, a merevségért és a védelemért pedig bukócső öleli körül az utasteret. Üdvözlendő extra a versenytank is, ami bármilyen FIA eseményen hivatalosan megállja a helyét. A fejlesztéseket a Volkswagen Motorsport részlege végezte a SEAT legjobb versenymérnökeivel, a SEAT Leon Cup Racer tapasztalatait felhasználva. A kétliteres négyhengeres, közvetlen befecskendezésű motor 330 lóerőt és 420 Nm nyomatékot tud felmutatni. Nem fejletépős, de ez bizony már mindenhol megállja a helyét. Az erőátvitelért szekvenciális váltó és szinterkuplung felel. Elől, hatalmas 376 mm-es fékek lapulnak az alufelnik mögött. Egyetlen bökkenő, hogy az autó elöl hajt, ezt hatalmas kihagyott ziccernek érzem.
A szárny zseniális!
A legjobb, hogy utcára is viheted, így csak be kell sétálnod egy VW szalonba és csak kérned kell egyet. Az ebből adódó vicces helyzetet képzelték el a Volkswagennél, ami biztosan mosolyt csal az arcodra.
A legjobb, hogy utcára is viheted, így csak be kell sétálnod egy VW szalonba és csak kérned kell egyet. Az ebből adódó vicces helyzetet képzelték el a Volkswagennél, ami biztosan mosolyt csal az arcodra.