2020. március 06. | 07:32

Eközben weboldalunkat 932 ezer felhasználó kereste fel a hónap során.

Az Alapjarat.hu forgalmi adatai

A januári 1 millió egyedi felhasználó után a februárban is remek volt az olvasottság, 932 ezret mutatott a számláló a hó végén. Közel 2,2 oldalt tekintettek meg olvasóink átlagosan, az 1,8 millió munkamenet pedig 3,9 millió oldalmegtekintéssel párosult. Oldalainkon közel 2 percet időztek az egyes látogatók.

A demográfiai adatokat vizsgálva változatlanul a 25-44 év közötti (61%), budapesti (47%) férfiak (74%) teszik ki olvasótáborunk túlnyomó többségét.

A forgalmunk elsőleges forrása a Facebook a maga 62%-ával, a direkt forgalmunk 16% volt február során, az organikus forrásból 17%-nyian érkeztek, míg ajánlások útján a felhasználók 5%-a landolt az Alapjárat hasábjain.

YouTube követőtáborunk nagyot nőtt!

Február során 1092-en iratkoztak fel csatornánkra, e tekintetben ez volt a legerősebb hónapunk. Sok más adat is igen kedvezően alakult: 84%-kal nőtt a nézési idő, amely meghaladta összességében a 21 ezer percet. Videóink jelentősen hosszabb időtartam erejéig kötötték le nézőinket, kerek 4 percről 4:51-re nőtt ez az érték. A megtekintések számában is ugrás volt tapasztalható, 51%-kal nőtt e szám 266 ezerre.

A reakciók továbbra is igen pozitívak, 93%-ban tetszésnyilvánítás érkezett kisfilmjeinkre, a kommentek száma pedig 159%-kal növekedett, összesen 348 hozzászólás érkezett.

Mozgóképes tartalmaink 80%-át Magyarországról indították, a második legerősebb ország Németország 3,1%-kal, a fennmaradó közel 17%-ot jellemzően a szomszédos országokban lakó magyaroknak köszönhetjük.

Forgalmunk fő forrását a videók között tallózók adják 40%-kal. Külső, azaz beágyazott videókból származik nézőink 27%-a, a YouTube keresőjéből pedig több mint 14%-nyian érkeztek. Értesítések útján a felhasználók 11%-a, javasolt videókból pedig közel 8%-a érkezett.

A második legnagyobb autós Facebook oldallá nőttünk

Február 11-én magunk mögött hagytuk egyik legnagyobb riválisunkat a követőtábor tekintetében, és immáron az Alapjárat számít Magyarország második legnagyobb autós Facebook oldalának.

Oldalkedvelőink száma 6324-gyel nőtt és meghaladta a 150 ezret. Az oldalmegtekintések száma 12%-kal emelkedett 26 825-ra. Az elérések száma 12,8 millió, míg a bejegyzésaktivitás 2,4 millió volt február során, 58 ezer videómegtekintés mellett.

Az Alapjárat Extra nevű Facebook csoportunk tagjainak száma megközelítette a 14 ezer főt, míg az Instagramon már több mint 23 ezren követnek bennünket.

Hirdetnél az Alapjáratnál?

PR cikkek publikálása és írása mellett lehetőséged van megjelenésre szponzorált kvízben, na és persze kisfilmjeinkben is! Mit kell ehhez tenned? Írj egy e-mailt az info@alapjarat.hu címre, és beszéljük meg a részleteket!