2021. szeptember 20. | 16:04

Több olyan termékcsoport is létezik, amelyekre jellemző, hogy a kategóriába tartozó termékekre kiemelt kereslet jelentkezik. Sokaknak nyilván most eszébe jutnak a játékok, valamint a különböző okos eszközök és technológiai újítások, fejlesztések is. Valóban, ezez a kategóriák kifejezetten népszerűnek számítanak, s talán az sem meglepő, hogy a kisállat termékek is egyre keresettebbek.

Otthon és kert

Nyilvánvalóan a pandémia hatásait is felfedezhetjük abban, hogy a Home & Garden termékcsoport termékeinek csillaga üstökösként száguld az Amazon egén, csak éppen nem leszálló, hanem felszálló ágban van. A koronavírus miatt sokkal többen és sokkal több időt töltöttek otthon. Ahol pedig sok időt töltünk, azt szeretjük szépnek is látni, így a komfortos, ugyanakkor a szemnek is tetsző, otthonos környezet jelentősége a szokásosnál is jobban felértékelődött.

Ahogy több gondot fordítottak az emberek a belső terekre, úgy ébredt fel sokakban az az igény, hogy a házhoz tartozó kertet is megszépítsék, kedvükre alakítsák. Ráadásul ha karantén miatt nincs hova menni, a testmozgásra és levegőzésre is nagyszerű lehetőséget biztosít a kerti munka. Aki pedig egyszer belekezdett a lakás, a ház, illetve a kert szépítésébe, az utána nehezen hagyja abba. Arról nem is beszélve, hogy egy igazán szép kert kialakítása többnyire hosszú évek munkájába tellik.

A bútorok, a dekoráció, a műtárgyak, a konyha, a fürdő, az étkező és hálószoba, valamint a gyerekbútorok és dekorációk mellett a tisztítás és tárolás, a porszívók, a vasalók és gőzölők, valamint a fűtés, hűtés és levegőminőség kategória termékei is valósággal szárnyra kaptak. A terasz, a pázsit és a kert termékkategóriába tartozó különböző cikkekről nem is beszélve. Az Amazonon minden elérhető, amire a házban és a ház körül szükséged lehet.

Interaktív vásárlói élmény otthonról!

A termékek népszerűségét nagymértékben elősegítik az Amazon különböző fejlesztései, mint amilyen például a kiterjesztett valóság, aminek segítségével gyakorlatilag megnézheted, hogy hogyan mutatna a kiválasztott termék a vásárló lakásában vagy a kertjében. Ehhez pedig nincs másra szükség, mint egy okostelefonra, amelynek a kameráján keresztül a térbe helyezett tárgyat megtekinthetjük, s így eldönthetjük, hogy jól mutatna-e az adott szobában. Ezzel olyan extra funkciót érhetnek el a felhasználók, amellyel a hagyományos boltok nem tudnak versenyezni.

Hasonlóan izgalmas fejlesztés, hogy a vásárlók a saját visszajelzéseik alapján, gépi tanulás révén, a kifejezetten nekik ajánlott termékek böngészésével fedezhetik fel a saját stílusukat és találhatnak rá azokra a holmikra, amik tetszeni fognak neki.

Az ehhez hasonló fejlesztések előnyeit minden értékesítő élvezheti, aki Amazon wholesale üzletet nyit. Szőke Balázsnak, az Amazon wholesale üzletek szakértőjének Amazon FBA Minikurzusa segítséget nyújt abban, hogy te is elindulhass ezen az úton.