2019. január 23. | 12:56

Instagram oldalunkat 1300-an követték be az év utolsó hónapjában, s szert tettünk több mint 700 YouTube feliratkozóra is

Decemberben folytatódott a Magyarországon egyedülálló autós hírműsorunk. Újabb négy epizóddal jelentkezett az autóipar világának legfrissebb híreivel a két műsorvezető, Hajas Imelda és Rupa Adrienn. Januárban már heti három adást teszünk közzé.

Hányan nézték az Alapjárat weboldalát?

246 ezer munkamenetet indított 2018 decemberében 153 ezer felhasználó, így kijelenthető, hogy sikerült a felszínen maradnia az Alapjáratnak a karácsonyi hirdetések kavalkádjában. Az átlagos munkamenet 2 perc fölött volt, ami jelzi, olvasóink szívesen időznek oldalainkon.

Éves szinten közel 1,5 millióan keresték fel az Alapjarat.hu valamely cikkét, amely 5,7 millió oldalmegtekintéssel párosult.

Két figyelemre méltó adat emelkedik ki a számadatok erdejéből. Decemberben olvasóink 17%-a volt hölgy, aminél 1%-kal volt magasabb a 2018-as átlag. A másik érdekesség, hogy decemberben már több volt az organikus forrásból származó vizitálónk (46,7%), mint amennyien a Facebookról (46,1%) navigáltak honlapunkra, ezen adat cikkeink hasznossága felől szolgál pozitív visszajelzésként. A legutóbbi 12 hónapot tekintve forgalmunk 36%-át adták az organikus találatok.

Mitől ugrott meg az Alapjárat Facebook oldalának tábora?

Az ünnepi időszak kiváló lehetőségeket tartogatott, hogy néhány olvasmányosabb cikket osszunk meg a legnagyobb közösségi oldalon. Ezen cikkeinkkel futtatott kampányok sikeresnek bizonyultak, így 10 302 új oldalkedvelőre tettünk szert decemberben. Jócskán átléptük az 50 ezer követőt, akik ezúttal is szívesen reagáltak megosztásainkra, hiszen posztjaink 2,8 milliós elérése 318 ezer aktivitást váltott ki.

Az Alapjárat Extra Facebook csoport is tovább duzzadt, az abszolút nulláról kezdve az évet 2851 fővel zártuk.

Helyzetjelentés az Instagramról

1300 új Instagram követővel továbbra is biztos az Alapjárat második helye az autós magazinok tekintetében. 12 600 követővel fordultunk 2019-re, amely végén bízunk benne, hogy közel kerülünk ahhoz, hogy a legnagyobbak legyünk ezen a dinamikusan fejlődő platformon!

Az Alapjárat videós részlege is kitett magáért

2018 végére feliratkozóink száma meghaladta a bűvös 5000-et, melyet szeretnénk mihamarabb megduplázni. Jó úton haladunk e felé, hiszen csak decemberben 739-en iratkoztak fel YouTube csatornánkra. A hónap legsikeresebb videójának a SSangYong Tivoli és a Suzuki Vitara összehasonlítása bizonyult, melynek számlálója átlépte a 15 ezret.

90 ezer megtekintés 413 ezer megtekintett percet eredményezett decemberben, az átlag nézési idő pedig 4:34 volt.

Hirdetnél egy lendületes autós oldalon?

Ha a kérdésre a válaszod igen, kérd legfrissebb médiaajánlatunkat az info@alapjarat.hu címen, melyben további információkat tudhatsz meg célközönségünket illetően. A válaszlevélben elküldjük a banneres megjelenések árait, valamint a PR cikkek és termékmegjelenések díjszabásait is.

Munkatársaink telefonon is elérhetők 9:00 és 16:00 között.