2022. január 28. | 19:08

A 2023-2024-es szezonig hosszabbította meg a Hankook és az UEFA a közöttük lévő szerződést. Ez a hosszabbítás már harmadik alkalom, hiszen a Hankook már 2012 óta folyamatosan partnere az UEFA-nak. A jelenlegi szerződésbővítés a 2021 és 2022-es UEFA Európa Konferencia Ligát is lefedi és a Laufenn márkán keresztül szponzorálja a Hankook.

Az UEFA Európa Konferencia Ligán összesen 64 csapat 282 meccsét nézhetik meg a focirajongók két kupaszezon alatt. A Hankook Európa futballstadionjaiban a statikus hirdetőtáblák mellett már az alapvonal mellett futó LED perimeter reklámokban is szerepel, így nem meglepő, hogy ez az együttműködési lehetőség már a hirdetési stratégiájuk részévé vált. A szerződés aláírásakor a Hankook Tire Europe elnöke, Sanghoon Lee kiemelte, hogy ez az együttműködés fontos eleme a Hankook sportmarketing stratégiájának. A Hankook márkájának jelenlétét olyan új kezdeményezésekkel is erősítheti, mint például a hét játékosának kiválasztása. A Hankook fokozott márkajelenléte várható online környezetben a hét csapatáról való szavazási felületen, valamint a „gyerekbírók” pártfogójaként.

A stadiontúra egy újabb kezdeményezése a Hankooknak, amely során a rajongók és az ügyfelek bepillantást nyernek a stadion kulisszái mögé egy-egy adott meccsnapon. A két kupadöntőt után a Hankook a már jól megszokott módon kihirdeti a meccs emberét, hiszen ez is szerves részét képezi az UEFA-val kötött együttműködésnek. Ezek a promóciók a további időszakban újabbakkal fognak kiegészülni. Lokális, globális és regionális marketing- és kommunikációs stratégiája többszintű, amely az egyes szponzori tevékenységek alkalmazásából áll. A vásárlói hűséget és a márkát úgy tudja a Hankook ezáltal fejleszteni, hogy az adott piacra és a helyi igényekre szabottan valósítja meg stratégiáját. 2016 óta szponzorálja a Real Madrid C.F-t, amely rekordszámú Bajnokok Ligája győzelemmel büszkélkedhet, továbbá lokális szinten szponzorálja a Borussia Dartmund csapatát.

A Hankook számos vezető prémium járműgyártó eredeti felszerelési partnere, így lábát szilárdan megvetette az autóiparban. A klasszikus hajtási koncepciójú gépjárművek mellett már az elektromos hajtású gépjárművek egyre gyorsabban növekvő területén is hatalmas sikereket könyvelhet el, ahol már most is több autógyár egyik vezető gumiabroncs beszállítója.

A Hankook a környezet megóvása érdekében minden elképzelhetőt megtesz, hogy a következő generációknak példát mutasson. Mélyreható életciklus kutatást folytatnak annak érdekében, hogy a környezet megóvása megvalósulhasson. Az aktív részvényesek esetén törekszik arra, hogy megerősítse kommunikációját és a bizalmat. Nyílt viták, belső kommunikációs programok, a csoportos tevékenységek támogatása, az alkalmazottak közötti erős kapcsolat fejlesztése, a dolgozók egészségének megőrzése és azok biztonsága a Hankook számára az elmúlt 80 évben a legfontosabbak közé tartozott és tartozik mind a mai napig.

A Hankook ma már több mint 21 000 főt foglalkoztat a világ több mint 30 országában. A Hankooknál kiemelkedő helyet foglal el a sokszínűség ennek érdekében egészséges munkahelyi légkört teremtett meg, emellett folyamatosan támogatja alkalmazottait, ezáltal folyamatosan növeli az alkalmazottak hozzáadott értékét és elkötelezettségét. Képzési programokat indít és mentori rendszert tart fent, hogy az új alkalmazottak gyorsan és kényelmesen tudjanak alkalmazkodni a munkahelyhez. Karrierépítési programjaik segítségével az alkalmazottak versenyképessége javul és erősödnek általános képességeik.