2018. augusztus 30. | 12:56

Yoshihiro Sakurai már korábban is készített maradandót a négykerekűek átalakítása terén, most egy E46 átiratáról lesz szó.

A BMW M jelzésű sorozatai több évtizede szolgáltatnak tuning alapanyagokat az autórajongók számára. Ezek közül is az egyik legnépszerűbb az E30 M3, mely a ’80-as évek elejétől volt kapható. Sokan azonban nem ezt tartják a legjobb hármasnak, a fanatikusok egy része az E46 M3-ra szavaz. Yoshihiro Sakurai is erre tette le voksát, és néhány évvel ezelőtt vett magának egyet. Azóta lépésről lépésre haladt a minimalista dizájn kialakításával. Az E46 vonalai egyébként is nagyon letisztultak, az új bodykit pedig mégjobban ráerősít erre a formavilágra.

Míg az E46 tuningolók egy jelentős része a légrugók mellett dönt, addig Yoshi a klasszikus, rugókkal egybeépített gátlókat választotta inkább. Azokból is a piszkosul kemény fajtát. A régivonalas tuningmesterek nem is fogadják el a légrugós megoldást, hiszen az nem autentikus, pedig azzal részben ki lehetne küszöbölni a hétköznapi vezethetőség problémáit, ahogyan azt a konkurens A4-eseken is sokszor látni lehet.

A beltérben a gyárival összhangban levő, vörös Bride sportülések figyelnek, hozzájuk pedig Takata ötpontos biztonsági övek tartoznak. A japán kollega Nardi háromküllős sportkormányt tekerget, és BMW Performance váltógombbal nyelezi a gépet. Itt is ügyelt arra, hogy ne szálljon el a dolgokkal, és megmaradjon az autó külsejéhez illő hangulat.

Yoshihiro szerint jelenlegi állapotában készen van a BMW, ami a tuning világában elég merész kijelentés, hiszen mindig van még mit hegyezni egy kocsin. Az azonban kijelenthető, hogy szép és letisztult az eredmény.