Minden piacnak megvannak a meghatározó szereplői, akik temérdek pénzt költenek marketingre, rengeteg márkát és terméket forgalmaznak, és mindezt nagyon jól csinálják, de Te is csinálhatod jól, kevesebből is!
Az e-kereskedelemben óriási a küzdelem, a sok kis piaci szereplő eltörpül az óriások mellett, ám vannak, akik mégis versenyben tudnak maradni. Minek köszönhetik sikereiket? Hogyan képesek jóval kisebb befektetéssel is talpon maradni, sőt, sikereket elérni a nagyokkal szemben? Fordítsd az online marketingeszközöket a javadra, bízz meg vele egy profi ügynökséget!
Tűnj ki a tömegből!
A digitális világban, az e-commerce-ben tevékenykedő valamennyi kis- és nagyvállalkozás számára kiemelten fontos az online marketing, hiszen az internet köti össze a potenciális vásárlóikkal. Nem értesz hozzá? Koncentrálj arra, amiben jó vagy, a teljes webáruház marketinget szervezd ki az Adlabnak! Bízd rájuk a hírlevelek készítését, a PPC-t és a SEO-t!
Amennyiben kreatívan állsz neki, kitűnhetsz a tömegből anélkül, hogy a cápákhoz hasonlóan óriási összegeket kellene költened rá. Ehhez azonban jól kell ismerned a termékeidet, a konkurenciádat, a célcsoportodat, valamint határozott célokat kell kitűznöd magad elé egy jól kidolgozott marketingstratégia alapján.
Célok, stratégia, siker
Ha vannak előre kitűzött, reális céljaid, és az odavezető út is jól meghatározott, a siker sem marad el. A stratégia segít, hogy az eredmények mérhetők, ezáltal értékelhetők legyenek.
A digitális marketingstratégia pontosan kidolgozott taktikák és a célcsoportnak megfelelő kommunikációs csatornák felhasználásával valósítja meg azokat a kampányokat, amelyekkel elérhetők a vállalkozások céljai. Amennyiben az eredmények nem jönnek, érdemes lehet a már korábban meghatározott tervet felülvizsgálni, a termékekre a konkurenciákra, a piaci előnyökre, a célcsoportra vonatkozóan, és ha szükséges, egy új marketingstratégiát kidolgozni.

Nem számít, kivel kell versenyezni!
Amennyiben jól ismered a vállalkozásodat, tisztában vagy az erősségeiddel, ismered a versenytársakat, a célközönséget, olyan stratégiát hozhatsz létre, amely segít a céljaid elérésében.
Építsd fel a PPC kampányaidat ezek ismeretében, ne arra koncentrálj, a nagyok mennyit tudnak költeni marketingre. Az ördög a részletekben rejlik, a kampányok apró beállításainak, célzásainak finomításával költséghatékonyan, akár a korábbi marketing költségvetésnél kisebb ráfordítással is növelheted a bevételedet, és a legnagyobb versenytársad, valamint a konkurenciáid elé kerülhetsz. Ezen a szinten már érdemes hozzáértő, profi szakembereket bevonni a kampányokba, hiszen ők olyan tudás birtokában vannak a nüanszokat illetően, ami kifizetődő lehet.
Amikor úgy érzed, reménytelen a helyzet, ne add fel, adj egy esélyt magadnak a nagyokkal szemben, bízd az online marketing stratégia kialakítását szakemberekre, hiszen a rugalmas és mérhető digitális marketing költséghatékonyabb lehet, mint a hagyományos marketingmódszerek.