Vogel Adrienn, a 2017-es Év magyar női autóversenyzője cím birtokosa idén az ERC nyíregyházi záróhétvégéjén áll rajthoz egy R2-es technikával, emellett pedig a pályaversenyeken is bizonyítani akar. 

2018-ban hetedik helyen végzett a Kia Platinum Cupban, amiben idén is folytatja a szereplést, emellett pedig a Kia Platinum Rally Cupban is rajthoz áll, valamint két versenyen az M-Sport által fejlesztett R2-es raliautóval is elindul. 

“Nagyon boldog vagyok, hogy raliban is egyre több a lehetőségem. A tavalyi, végül amatőr kategória bajnoki címmel zárult beugrás után idén még tovább szeretném fejleszteni magam a ralipályákon navigátorommal, Notheisz Ivettel. A szezon számunkra a március végén debütáló Kia Platinum Rally Cuppal kezdődik az Eger Rallye-n, ezután a lengyelországi Janus Kulig Memorial futamon próbálhatom ki az M-Sport által fejlesztett R2-es raliautót. Majd április utolsó hétvégéjén pályaversenyzéssel folytatom: ami a Kia Platinum Cup a WTCR magyarországi fordulóján kezdődik. Ősszel pedig az ERC-n is bemutatkozom, a Nyíregyháza Rallye-n, a rali-Eb zárófutamán állok rajthoz” - mondta Vogel Adrienn. 

Vogel Adrienn a Platinum kenőanyagok társaságában

Az R2-es raliautót egy teszt erejéig már meghajthatta a magyar versenyző. Arról ilyen emlékei vannak:“Tempós pályán teszteltünk két hete Orosháza környékén. 133 km/óra volt az átlagsebesség, több lassító is tarkította. Sok beállítást ki tudtunk próbálni, az autó futóműve elképesztő. A szekvenciális váltó mellett sok más újdonságot is meg kellett szoknom, például a bal láb féket, de néhány szakasz után minden sima volt.”

A lengyel Platinum kenőanyag idén is támogatja a magyar versenyzőt, ami azért nagy szó, mert elsősorban lengyel származású pilóták mögé áll be a cég.

“Büszke vagyok rá, hogy ilyen erős támogatót tudhatok magam mögött, igyekszem minél jobb eredményekkel meghálálni a bizalmukat.” 

Vogel Adrienn a Kia Platinum Rally Cup autója mellett

Vogel Adrienn számára most hétvégén, azaz március 29-30-án kezdődik a szezon a 
Kia Platinum Rally Cup első állomásával, az Eger Rally-val. Itt veszi kezdetét az ötállomásos sorozat, amelyben 1.2 literes, elsőkerék meghajtású, 102 lóerős, 940 kilós, szériaközeli Kia Picantókkal szállnak harcba az indulók.