2020 első hosszútávú versenyének a dubaji versenypálya adott otthont, ahol a Zengő Motorsport egy Cuprával és öt pilótával szállt harcba a népes mezőnyben. Zengő Zoltán csapatfőnök is autóba ült Gál Szabolcs, Horváth Tamás, Kismarty-Lechner Gábor, és Tóth Csaba mellett.

Az időmérő edzést a kategóriájuk 13. legjobb idejével fejezték be. Az autók elrajtoltak és felkészületek az esőzésre, melyet ugyan előre jeleztek, mégsem gondolta senki, hogy ennyi égi áldás hullik majd alá...

A Zengő Motorsport Cuprája a dubaji versenypályán

Elkezdett esni, majd ömleni, majdnem 1 óra alatt szinte versenyzésre alkalmatlanná vált az aszfaltcsík, ezen a helyzeten nem segített az erős szél sem, végül a rajt után 7 óra 17 perc elteltével a versenyigazgatóság leintette a futamot.

A képeken jól látszik, hogy reggelre sem lett jobb a helyzet, sőt... A Dubaj Autodrom nincs felkészülve ekkora esőzésre, és akármennyire is szerették volna a rendezők újraindítani a mezőnyt, nem tudták versenyzésre alkalmassá tenni azt, így végül lefújták a viadalt.

A Facebookon ezzel a képpel és szöveggel tudatta a Zengő motorsport, hogy lefújták a versenyt.

" A versenyt lefújták, de mi a rosszban is megtaláljuk a jót! Az összes szerelmünk együtt van. Versenypálya, versenyautó és a vízpart."

Zengő Zoltán az elárasztott dubaji boxutcában egy horgászszéken

Zengőék 144 kör és 108,12 kilométer megtétele után az abszolút értékelés 51., míg a TCR kategória a 11. helyén fejezték be a versenyt.

Az autós világ friss híreiért nézd meg az Alapjárat hírműsorát!