Ez a BMW E92 M3 magában hordozza a tökéletesség fogalmát, hatfokozatú manuális sebességváltójával pedig egyenesen a versenypályákért kiált!

Az autóról képeket ide kattintva találsz.

Az E92-es gép tulajdonosa valami egészen egyedi építmény létrehozása mellett szánta el magát, mely akár még a mindennapi, utcai használatra is alkalmas. A hasmagasságból már biztosan sikerült megállapítanod, hogy a jármű valószínűleg „levegőn” gurul. Ha csak jó kinézet alapján építesz egy autót, amit aztán porig ültetsz, a legjobb barátod biztosan a légrugós felfüggesztés lesz, de erről majd később!

Egy valóságos csoda, vagyis a módosított BMW E92 M3 létrehozásához nem kellett túl messzire mennie a tunernek, hiszen jó volt az alapanyag, így a munka is sokkal könnyebbnek bizonyult!

A BMW M-modelljeinek kinézete általában senkinek sem okoz csalódást, ám mégis úgy tűnik, hogy a legmegfelelőbb kinézetű első spoilert valahogy még mindig nem sikerült megalkotniuk. Mindez érthető, hiszen valószínűleg attól tartanak, hogy túl könnyen sérülhetnek, károsodhatnak ezek a spoilerek, de szerencsére van megoldás: az utángyártott elemek piaca nem kevés ilyen termékkel büszkélkedik!

Az E92 M3 építményhez a tulajdonos választása egy szénszálas Kohlenstoff darabra esett, mely masszívan körül öleli a gyári lökhárítót, miközben robosztusabb kiállást is kölcsönöz a járműnek.

Amikor hirtelen rápillantasz a képek egyikére, a felnik fogják elsőként magukkal vonzani a tekinteted, melyek 19 colos Pokal GRB02-es rézszínű szálcsiszolt alumínium szerzemények, melyeknél nem is passzolhatna más jobban a BMW „Messing Metallic” fényezéséhez. Ez az egyik legvagányabb szín, amivel a német autógyártó valaha előállt! Az abroncsok Renown 130R Motorsport szerzemények.

Az aranyszínű matricák, illetve a sárga Rotora féknyergek is azt bizonyítják, hogy akár apró változtatásokkal is még extravagánsabbá lehet alakítani egy járművet. A tulajdonos hozzátette, hogy bár a gyári fékek is meglehetősen jól szolgáltak és jó érzetet nyújtottak, valahogy mégsem érezte, hogy a legjobb teljesítményt nyújtották volna.

Az autó hátsó részének meglehetősen egyedi megjelenést kölcsönöz a Duke Dynamics E46 CLS által inspirált csomagtérfedél. Oldalra karbonszálas szoknyácskákat kapott még a Varistől, hogy valóban egy kifogásolhatatlan M3-as modellé válhasson.

Visszatérve a felfüggesztéshez, az E92 Air Lift Performance adaptív felfüggesztésrendszeren lovagol. A motorházfedél alatt a BMW S65 V8-as, 414 lóerős motorja dolgozik, mely csodásan dalol és képes elérni a 8300-as percenkénti fordulatszámot is! Ellenben a 400 Nm-es nyomaték a tulaj szerint nem mindig mutatkozik elegendőnek. Az igazi parti hangulat megtestesítői a Kreissieg ’F1 Sound’ Valvetronic kipufogócsodák.

Leginkább az enteriőrben egyesül a teljesítmény és a komfort érzete egyaránt. A bőr Recaro sportülésekből RS-G típusban ülhet a sofőr, az anyós pedig SR-6-ban, a fejtámláknál viszont mindenhol megtalálható az ismert M logó. Ezt a roll-bar dolgot sosem értettem igazán és ez ebben az esetben is így van, mivel a hátsó üléssor szinte teljesen használhatatlanná válik miatta, és még csak annyira nem is néz ki jól.

Az Air Lift Performance 3H vezérlő könnyen hozzáférhető helyen van és szabályozható vele a csomagtartóban elhelyezett kettős kompresszor. A zöld színű váltókar és a szintén egyedi fényezésű kézifék sem volt rossz választás az autóhoz!