2017. május 08. | 17:38

A tuningolt Nissan GT-R lealázta a fékpadot, 2500 LE-nél kiakadt a műszer, nem bírta tovább mérni az "enyhén" megpiszkált GT-R teljesítményét

A Nissannak az R35 GT-R-rel egy olyan autót sikerült megalkotnia, ami ahhoz képest, hogy milyen teljesítménnyel rendelkezik, még viszonylag elérhető árú is. Bevezetése óta a GT-R dominanciája kicsit alábbhagyott, viszont még mindig az egyik legjobb kéznél lévő tuningautók egyike.

Alapvetően, amikor egy GT-R kigurul a gyárból, 480 – 600 LE között mozog a teljesítménye attól függően, melyik évjárat melyik változatát választod. A legtöbb embernek elég ez a teljesítmény – vagy akár sok is, csak nem merik bevallani. Azonban az Extreme Turbo Systems tuning cégnél kevésnek gondolták, úgyhogy megpiszkálták egy kicsit a GT-R-t, és rögtön négyjegyű lett a teljesítménye a legendás sportautónak.

Az eredmény 2719 LE kerekeken mért teljesítmény és 2151 Nm forgatónyomaték lett. Ezzel a teljesítménnyel már jó pár mozdonyt is maga mögé utasítana a GT-R, de a teljes igazsághoz hozzátartozik, hogy a 2719 LE-t matematikai úton számolták ki a nyomatékból… ugyanis „csak” 2500 LE-ig mért a fékpad.

A videón lehet látni, ahogy az Extreme Turbo System mérnökei egyre több és több kakaót adnak a Nissanra, míg az szinte elviselhetetlen hangorkánt produkál. Az első kerekeken látszik is, ahogy deformálódnak, olyan erők szabadulnak itt el. De mi mást is várhatnál egy olyan autótól, aminek kétszer akkora a teljesítménye, mint a Bugatti Chironnak?

A Chironnal ellentétben ennek a 2700 LE-s GT-R-nek egyetlen célja van: uralni a gyorsulási versenyeket!

A videó láttán nem is lehet kétséged, hogy minden esélye meg is van rá:

[embed]https://youtu.be/1e4D4b5U7aY[/embed]