A Bugatti ízléses videójának köszönhetően, bepillantást nyerhetsz a Chiron első három példányának összeszerelési folyamatába
A Chiron elmondhatja magáról, hogy a jelenlegi legnagyobb teljesítményű sorozatgyártású jármű, még akkor is, ha ez csak 500 példányt jelent. 2,5 másodperc alatt éri el a 100 km/h-ás sebességet, végsebessége pedig 420 km/h. Ám a végsebességből kétféle is van a Chironban, az egyiknél az elektronika 380-as tempónál beavatkozik, de a „top-speed mode”-ban megfutja a 420-as tempót is.
Bugatti Chiron
Az első három Bugatti Chiron hiperautó elhagyta tehát a gyárat, megtéve az első lépést a vásárlók irányába. Az alább megtekinthető videóban a Bugatti feltárja a Chiron építési folyamatának egy töredékét, a futurisztikus Molsheim-i összeszerelő műhelyben. Kezdve a masszív 8.0 literes, Quad-turbós, W16-os motorral, amit szépen, mint egy párzási folyamatot levezényelve, összeillesztenek a vázzal, majd egy fékpadon tesztelik az 1479 lóerős, 1600 Nm nyomatékkal bíró szerkezetet. Bepillantást nyerhetsz a beltér építésébe, ahogy minden egyes csavart szakszerűen, óvatosan meghúznak. Tesztelik a hidraulikát és az aerodinamikai rendszerek is helyükre kerülnek. A szerelőcsapat végül a helyére illeszti a hihetetlenül részletes műszerfalat, a telepítés befejeztével pedig az „EB” feliratú sapkát a kormánykerékre helyezik.
Bugatti Chiron beltér
Az elkészült csúcsmodellt felkészítik a szállításra, a polírozás és az átvizsgálás után, a három autó együtt hagyja el a gyárat, felkeresve gazdáikat, akik már kicsengették a 2,4 millió eurós vételárat.
A Bugatti Chiron a legizmosabb sorozatgyártású autó
Forrás: Ajánlott cikkek:
Az első három Bugatti Chiron hiperautó elhagyta tehát a gyárat, megtéve az első lépést a vásárlók irányába. Az alább megtekinthető videóban a Bugatti feltárja a Chiron építési folyamatának egy töredékét, a futurisztikus Molsheim-i összeszerelő műhelyben. Kezdve a masszív 8.0 literes, Quad-turbós, W16-os motorral, amit szépen, mint egy párzási folyamatot levezényelve, összeillesztenek a vázzal, majd egy fékpadon tesztelik az 1479 lóerős, 1600 Nm nyomatékkal bíró szerkezetet. Bepillantást nyerhetsz a beltér építésébe, ahogy minden egyes csavart szakszerűen, óvatosan meghúznak. Tesztelik a hidraulikát és az aerodinamikai rendszerek is helyükre kerülnek. A szerelőcsapat végül a helyére illeszti a hihetetlenül részletes műszerfalat, a telepítés befejeztével pedig az „EB” feliratú sapkát a kormánykerékre helyezik.
Az elkészült csúcsmodellt felkészítik a szállításra, a polírozás és az átvizsgálás után, a három autó együtt hagyja el a gyárat, felkeresve gazdáikat, akik már kicsengették a 2,4 millió eurós vételárat.
Forrás: Ajánlott cikkek: