2018. május 30. | 17:40

A tunerek leginkább a külsőre mennek, de ez a Nissan Cube emellett még pofás audiorendszer-frissítést is kapott!

Társszerző: Hajas Imelda

Nissan Cube: nem is nagy, nem is kicsi, némileg még olyan is mintha az Infiniti QX80 modelljének lekicsinyített, puritánabb kiadása lenne. Európában nem olyan gyakori, ami annak is betudható, hogy értékesítését 2011 után nem folytatták. És a japánok? Ó, hát ők imádják! Mi több, 2014 óta kizárólag Japánban kerülnek eladásra a Kockák.
Egyedi Candy Purple fényezést kapott a Nissan

Ez a járgány tökéletesen alkalmas bizonyos üzleti tevékenységek, akár személyes vállalkozások folytatására is, hiszen például egy mobil kávézót simán lehetne működtetni az autón keresztül, és biztos vagyok benne, hogy néhányan ezt csinálják is! Scott Pickles Nissanjára szintén elég csak ránézni ahhoz, hogy meg lehessen állapítani: ez nem csupán azért különleges, mert kocka! Scott egészen máshogy vélekedik az autóról, mivel ahelyett, hogy olvadozna a „Japán Dobozok” egyszerűségétől és aranyosságától, inkább némi kiállításra hajazó külsőt kreált neki és gyilkos hangrendszert telepített bele. Bár az átalakítás folyamata eltartott egy-két hosszú éven át, végül bebizonyította, hogy a cukiból igenis ki lehet hozni valami komolyat, tekintélyeset!
Az audiorendszer mellett egy televíziót is beszereltek a csomagtartó ajtajába

Ez volt élete első autója, egy-két elemet leszámítva gyári állapotában került hozzá. Az elektronikával az első időszakban ugyan meggyűlt a baja, de később minden probléma megoldódott. A Rayvern Hydraulics márkájú, kétirányú, hidraulikus felfüggesztésrendszert már jóval a Nissan érkezése előtt beszerezte, majd az első adandó alkalommal leültette a kicsikét. Tudta, hogy Rayhez kell fordulnia, hiszen ő az az ember, aki pontosan tudja, kinek, milyen pattogó felfüggesztésrendszer kell az autója alá. A távvezérlő rendszernek köszönhetően Scott egy pillanat alatt padlóra tudja fektetni a Nissant.
A felfüggesztésnek és a távvezérlő rendszernek köszönhetően a hasmagasság tetszőlegesen állítható

A jobbkormányos Cube már kellően egyedien nézett ki, de aztán megérkeztek és felkerültek egy amerikai Cube-tulajdonos összetört autójának egyben maradt alkatrészei. A Kockákhoz sosem gyártottak kifejezetten tuning elemeket, Scott éppen ezért ment el egy vadabb irányba. Egyedi kipufogót csináltatott és a Candy Purple fényezéshez illő 7,5x18 colos könnyűfém WORK Emotion D9R felniket szerzett. Az autó megállásáért OEM Cube tárcsafékek felelnek. Scott elérte a célját: a félelmetes JDM kerekekkel, vadító tekintetével és fényezésével az autó tekintélyt parancsol magának.
A Nissan Cube beltere

„Egyszer találkoztam egy Laura nevű lánnyal a Gravity Shown. Szuper elemek voltak a kocsiján és azt mondta, hogy az átalakításokat végző Bass Hull csapat szívesen alakítgatna még át más autókat is.” – mondta Scott és a csevegés után a gépet néhány hétre le is foglalta a csapat.

Alphard Machete hangszórók lettek beépítve a Nissan Cube ajtajába

A Nissan Cube belsejébe módosított ülések kerültek, de lényeg a lényeg, hogy több audiorendszert lehet oda beszerelni, mint azt bárki gondolná. Csupán okos-ügyes átalakításokra, kigondolásokra van szükség. Ez esetben a rendszer Alphard Machete komponensekből áll, összesen 12 hangszóró lett beszerelve, ezek közül 6 darab a magas hangokért felel. Őrülten hangzik, de még egy TV-t is beépítettek a csomagtartó ajtajának belső részére. Mert miért ne? A végeredmény egy csúcsminőségű, telepített audiorendszer lett, amelyet Scott így foglalt szavakba:
„Fenomenális lett a hangzás! A hangok tiszták és élesek, nem minden a basszusról szól!”

Karbonszálas a Cube hűtőrácsa és külső visszapillantók háza

Ebből kifolyólag azt a következtetést is le lehet vonni, hogy amikor Scott az utakat járja Nissanjával, nem valószínű, hogy a leggyengédebben és füleket kímélő módon bánik a hangosítással. Forrás: