Genfben mutatják be a Koenigsegg Mission 500 tanulmányt

Közzétéve:
2020-01-15, 07:08

A koncepció a megcélzott legnagyobb sebességről, vagyis az 500 km/óráról kapta nevét.

Bugatti volt az első, aki a Chiron Super Sport 300+ révén átlépte a 482 km/órás sebességet, noha a sorozatgyártású autó végsebessége 440 km/órában van maximalizálva, viszont ki lehet üttetni és már irány is a németországi Ehra-Lessien tesztpálya, ahol Andy Wallace átlépte a 490 km/órás tempót.

A végsebességért folytatott harcba a Hennessey Venom F5 és az SSC North America Tuatara mellett a Koenigsegg is beszáll a Jeskóval. A 2019-es Genfi Autószalonon mutatták be az Agera RS utódját, a Jesko 300 verziót, amely képes elérni 482,8 km/órás sebességet.

Valójában a Koenigsegg biztos abban, hogy a Jesko meg fogja verni a Bugattit a legnagyobb végsebességért folytatott harcban. Azt nem árt tisztázni, hogy a Chiron Super Sport 300+ hivatalosan nem lett a leggyorsabb utcai autó, mivel csak az egyik irányban érte el a kimagasló eredményt.

A Koenigsegg Jesko egy betonplaccon

A Koenigsegg állítólag egy erősebb változaton dolgozik, amely képes lesz elérni az 500 km/órás tempót. Ezt támasztja alá, hogy a gyártó egy Mission 500 koncepcióautóval készül a március 3-án kezdődő Genfi Autószalonra.

Az autós világ friss híreit az Alapjárat hírműsorában találod!

Kapcsolódó írások

Ferrari Portfino koncepció féloldalról
2020. szeptember 08.
Sose fog megvalósulni, de most láthatjuk, hogy milyen lenne akár egy Ferrari, Lamborghini, esetleg egy McLaren kamion.
A Koenigsegg Jesko elölről negyvenöt fokban fotózva
2019. szeptember 28.
Genfben láttam a Koenigsegg Jeskót, egyszerűen gyönyörű az az autó.

További hírek